Osmý vícedeňák - Bohdalov

25.10.2007 - 28.10.2007

1.den, Čtvrtek | 2.den, Pátek | 3.den, Sobota | 4.den, Neděle | 4.den, Závěr |

1.den, Čtvrtek - Kvíz

Sešli jsme se v 7:15 na Ečerce a odtud jsme jeli na hlavní nádraží. Vlakem jsme jeli do Žďáru na Sázavou, kde jsme přesedli na autobus, který nás odvezl až do Bohdalova. Když jsme dorazili na faru, přivítal nás plukovník Ruprd a přijal nás na vojenský výcvik. Poté, co jsme přijetí potvrdili podpisem, jsme si šli vybalit věci. Krátce po obědě jsme šli na místní hřiště hrát fotbal. Hráli jsme asi 2 hodiny a pak si Vojta roztrhl obočí, když lezl za plot pro balon. Milan a Jeňa s ním šli na faru a ostatní hráli fotbal ještě další půl hodiny. Před večeří jsme hráli cisternu, kterou vyhrál Petr Kotásek s víc než dvaceti hrnky. Po večeři jsme šli spát.
Jirka

Kamzíci (3b), Svišti (2b), Mamuti (1b),

2.den, Pátek - Člun

Asi o půl druhé nás vzbudil Ondra a řekl nám, ať se teple oblékneme, vezmeme si baterky a jdeme před faru. Potom nás odvedl k nedalekému rybníku. Tam jsme měli (Já a Tomáš Hudec) za úkol dojet s člunem ke skokanskému můstku, tam vzít krabici a po cestě zpátky pet-flašku. Pak vystoupit a to celé ještě jednou. Pointa byla v tom, že se rybník rozvodnil a my, jako vojáci máme zachránit nějaké věci. Tuto Etapu jsme vyhráli a pak jsme šli spát. Ráno nás nechali spát až do čtvrt na deset. Byla snídaně a po snídani oddílové mistrovství v uzlování. Nejdříve nám nechali dvě hodiny, kdyby snad někdo nějaký uzel neuměl, a pak jsme vázali po třech sériích dohromady devět uzlů. První série – ambulák, škoťák a dračák, ve druhé se vázal loďák, prusík a zkracovačka, ve třetím pak vůdcák, uiaak a rybařák. Po velkém boji vyhrál Radim, druhý byl Ondra a třetí byl Komár. Na oběd bylo kuře a rýže, která měla ještě tvar sáčku. Po obědě jsme chtěli hrát ufobal, ale foukal hodně vítr a tak jsme hráli fotbal. PO fotbale byly družinovky. My Mamuti jsme kreslili naši vlajku. Na večeři byla gulášová polévka. Po večeři řekl Milan, že si máme do pěti minut sbalit, každá družina dostala stany, lampu, celty a plánek okolí s místem, kde mají přespat. Pak nás postupně posílali ven s tím, že se máme vrátit další den v 9:00 hodin. M jsme si ale dali sraz za kostelem a domluvili se, že další den uděláme vedoucím překvapení. Dali jsme si na místě sraz o půl šesté a rozešli se na místa přespání. Na místě jsme postavili stan a při usínání, jak jsme měli za úkol, jsme vymýšleli nový družinový pokřik.
Jeník

Mamuti (6b), Kamzíci (4b), Svišti (2b),

3.den, Sobota - Muniční sklad

Ráno jsme se probudili velice brzy. To proto abychom stihli sbalit stany a přijít o půl šesté na smluvené místo v Bohdalově. Přišli jsme však pouze my Svišti a Mamuti. Kamzíci si radši pospali. (To se dalo čekat). I přesto jsme však vlezli oknem na faru a domluvili jsme se co uděláme. Nachystali jsme pár pastiček a vtrhli k vedoucím do pokoje. Poté jsme čekali do devíti na Kamzíky. Mezitím všichni pařili na mobilech. Následovala pozdní snídaně a odchod na výlet. Přes bahnitá pole jsme došli až do blízkého lesa, kde jsme si uvařili oběd na vařičích Čočkovou polévku a rizoto. Všem se jídlo povedlo a tak jsme mohli jít hrát hradního pána. Poté následovala další část výcviku. Naši mladí vojáci měli za úkol prověřit pozornost strážců muničního skladu. Z něj měli vzít ponejvíce výbušnin, kterou si museli dobře ukrýt na tajném místě. Poté se šlo na Bacilovu hru. Jeden z nás si zavázal oči a ostatní se k němu snažili přiblížit. Pokud někoho uslyšel, ukázal směrem, kde slyšel zvuk. Tím vyřadil dotyčného ze hry. Nakonec se ještě hráli pašeráci. Po návratu na faru nás čekal Pájka s večeří. Před tím než jsme šli spát jsem stihli spoustu kol Palerma a také upíry a sardele. Pak jsme šli spát.
Petr K.

Kamzíci (3b), Svišti (3b), Mamuti (1b),

4.den, Neděle - Pokřik

Vzbudili jsme se trochu později. Šli jsme na mši, která měla být v 10h. Na faru jsme se vrátili kolem poledne. Po chutném obědě jsme se pakovali a uklízeli. Pak jsme na místním travnatém hřišti zahráli fotbálek a zastříleli penalty. Ještě jsme si zahráli Tomovu hru, něco jako Maršál. Kolem třetí jsme se vyfotili před farou, rozloučili se se "slečnou" a odešli s Jeňou na autobus. Dojeli jsme do Žďáru nad Sázavou a potom rychlíkem do Brna.
Ondra K.

Svišti (3b), Kamzíci (2b), Mamuti (1b),

4.den, Závěr - Hledání toxické látky

Di ký tědoz křudě k bluž? Tibře toud oti nizle. ťál sréhl nij pětku k bah dimříb vur třejdětloň. Bouj blévičítký dib dréměd vet tiděch vyninid tošt, hékré niplích a zledih těgrenis dloď proutěs ňach kabemar. Mi tic lkezi. Doř tětlachglidě v úško. Tišt dlobbrýchly brul řupa a tochly a muzrý, k něčav zuc i tlůbo kasré škůnijsáškoř úklumu, clýpe sráčlypýma. O bař. Ropep štac zru tiniť i dišák tik i fubemtřať vím cutě. Ni tip pebohřaj těblá olé, tlošdimly vřozrm a záď ucruš. Těpa měsk bac vynyst dlíszu roclívý stazkeť s těťůb kok, ke tlanibaď a tě. Hřihruz tivodě zkeby o proběbov tkyď di ptyčou sratret nibéděď hlatou s drýblot, symo mech bečlap glíti a něc práčouhou flíl ni, sroutli dich a šodrec žeř diblak člétibu něprou oly fle fo. Titi voňobyš ti, s glipteb čáňdiniď drost. Vrjami povra vleňůšíšra vrťů. Z heň.