Sedmý vícedeňák - Dědice

27.4.2007 - 29.4.2007

1. Den (Pátek) | 2. Den (Sobota) | 3. Den (Neděle) |

1. Den (Pátek) - Papíry

Sraz byl na konečné v 16:00. Joža, Ondra Havlíček a Michal Házy jeli společně s Řechtym a jídlem na 3 dny autem a ostatní (Petr Bartek-já, Ondra Havlíček, Michal Házy, Tomáš Kunc, Vašek, Tomáš, Filip Lamparterovi, Honza Cajzl, Barešovi, Hudcovi, Tomáš Pouzar, Kotásci, Vojta Klement, Ruprd, Komár) jeli vlakem do Vyškova. Z vedoucích tu byli Pájka, Milan a Řechty. Z Vyškova jsme šli kousek do Dědic, ale jen kousek. Fara v Dědicich byla hezká, ale neměla skoro žádnou zahradu. Rozdělili jsme se do 3 pokojů (v 1.vlčata ve 2.skauti a ve 3.vedoucí). Po vybalení byla etapu. Večer si vlčata zahrála různé hry s Pájkou a skauti si s Milanem a Řechtym dali městečko Palermo. Úplně na závěr dne jsme si všichni společně zahráli Upíry a Sardele.

Petr B.

Jestřábi (3b), Svišti (3b), Jeleni (2b), Kamzíci (2b), Mamuti (2b),

2. Den (Sobota) - Vaření + Závod

Ráno po snídani Vlčata a Skauti probírali stezky.Některá Vlčata byla seznámena se Skautskou stezkou a jiná s Vlčátskou stezkou.I někteří Skauti si museli dodělávat Skautskou stezku.Potom jsme se všichni po družinách sbalili a vyrazili na výlet.Šli jsme do lesa na kopec ,kde jsme si uvařili oběd (polívku,a bramborovou kaši) v kotlíku.Po obědě jsme hráli hry:pašeráci,brambory,hradní pán . Na závěr jsme hráli etapovku:závod s toaletním papírem v ruce .Hlavní bylo ,aby se neroztrhl papír, co všichni z družiny drželi v ruce.Po etapovce jsme se vydali na zpáteční cestu na faru .Večer byla hra:Chceš být Kofolářem?.Šlo o hru ve které byl cíl správně zodpovědět na 10 otázek a vyhrát Kofolu.Nikomu se to nepodařilo .Po hře šli vlčata spát . Skauty čekala večerní hra.V jídelně Skautům zavázali oči ,Ruprd a Petr pustili hezkou muziku a postupně nás odváděli do sklepa, kde nám vysvětlili pravidla hry. Potom nás odvedli na pole kde jsme měli chytit Ruprd ,vzít mu kartičku a zároveň jsme měli na zemi najít balónek s vodou.Pak jsme se vším měli dojít do fary kterou hlídal Petr.Pokud na nás posvítil baterkou byly jsme nalezení a vyřazení ze hry.Potom jsme šli spát.
Pazour

Jeleni (6b), Svišti (5b), Jestřábi (4b), Kamzíci (4b), Mamuti (3b),

3. Den (Neděle) - Láhve

Po neblahém probuzení už v 7 hodin jsme se pomalým krokem vydali ku kostelu, který byl vzdálen jen pár dlouhých kroků. Tam jsme chvilinku zostali na mši a následovně se vrátili na faru, kde na nás čekala už hotová snídaně. Na snídani byly chleby s marmeládou a čajem. Po této vydatné snídani jsme šli na naši nejoblíbenější hru - fotbal. Chvilinku nám trvalo, než jsme našli nějaké to hřiště, ale nakonec se přeci jenom něco našlo a tak jsem si zahráli. Po příchodu zpět na faru už na nás čekal Řechty s obědem a to sice s rizotem. Po obědě se ale náš čas nachýlil a tak jsme začali faru gruntovat. Až jsme to udělali, přišla paní, která si faru přebrala a my šli na etapu. Naším úkolem bylo naskočit na červa - zdá se to jednoduché, ale zdání může někdy klamat. Pak už nám nezbylo nic jiného než si sbalit pár svých švestek a odejít směr vlakové nádraží. Vlak nám jel nádherně, a tak jsme mohli ujííždět ku Brnu s pocitem pěkně stráveného víkendu.