První Vícedeňák - Hartvíkovice

9.4.2004 - 11.4.2004

1. den - Pátek | 2. den - Sobota | 3. den - Neděle |

1. den - Pátek

V pátek 23.4 jsme odjeli na třídenní výlet na faru do Hartvíkovic u Náměště nad Oslavou. Výpravy se účastnili: Komár, Tomáš a Kuba Hudcovi, Vašík a Tomáš Lamparterovi, Vojta Klement, Jeňa a Maděra a já a Jirka. Z vedoucích Kokino, Milan a Řehtačka. Do Náměště jsme jeli autobusem, ale tam nám ujel spoj do Hartvíkovic, proto jsme museli šlapat 7 km pěšky. Večer byla stezka odvahy. Na jejím konci u svíčky jsme našli azimut 165º, kterým směrem od kostela je uloženo jídlo. Po objevení dopisu jsme se vrátili na faru a šli spát.
Jeník Bareš

2. den - Sobota

Probudili jsme se do strašného rána, protože jsme se dozvěděli, že musíme vstávat. Když jsme se konečně vybelhali ze svých kajut, roztroubili rozcvičku. Pak byla paštiková snídaně a po té očekávaná ranní „hyena“. A pak byla soutěž uzlování. Měli se uvázat 4 základní uzly: ambulák, loďák, škoťák a dračák. Ve finále byl Tomáš Hudec, Jirka Bareš a já (Komár). Výsledky: 1. Jirka 2.Komár 3.Tomáš. Dozvěděli jsme se, že je nedaleko zakopaný malý poklad, a tak jsme šli na něj. Šli jsme a šli, bylo hodně utrpení, ztráty cesty, ztráty mapy atd. Nakonec jsme konečně našli zprávu že pod nedalekými smrčky máme materiál na vlajku a skutečně: Svišti našli jako 1. Jeleni jako 2. a Kamzíci, ti to ani nenašli! Hledali, pak to vzdali a šli domů pro Řehtačku, ten to taky nenašel, pak tedy Kokino to našel. S velkými útrapami jsme po několika minutách našli cestu domů. Potom už se začal vařit oběd: polívčička s nudlemi a špagety s mišmašem. O poledním klidu buď někdo otravoval Mílu nebo hrál zlodějskou ruletu a nebo začali malovat vlajky. Po poledňáku už jsme malovali vlajky všichni. Pak jsme šli po zprávě mrtvého piráta na onu Wilsonovu skálu. Ale ještě před tím jsme si dali fotbálek a tak jsme poznali nového kluka z té vesnice  Potom konečně, až skončil fotbal, jsme šli na Wilsonovu skálu. Došli jsme a našli jsme šifru tu jsme bohužel nerozluštili, protože ji našel Jeník Bareš, který byl jako poslední. Došli jsme asi na vyhlídkovou skálu a najednou Maděra utekl a všichni za ním. Najednou ho uviděli jak má plnou náruč buřtů :(( Tak jsme se podívali kolem a uviděli jsme že na stromech jsou buřty! Jídlo po pirátovi. Tak jsme přemluvili vedoucí abychom si udělali oheň a snědli buřty. Řekli že jo, tak jsme se napráskali. Když jsme došli na koráb, bylo chvíli volno a pak se vyhlásila příprava na SKAUT hledá Superstar! Všichni se připravili a už to začalo účastnili se: Jeník B., Jirka, Vojta a Tomáš L., Vašek, Medvědi, já. Vyhrál to…Jeník B.! získal tak starou minci od Řehtačky. Pak ještě v noci byla velká akce, ale to už napíše Vojta.
Komár

3. den - Neděle

Ze soboty na nedělu byla malá přepadávačka. Vedoucí nás vzbudili a řekli, že se máme rychle oblíct. Když jsme byli oblečeni, vyběhli jsme ven a tam nám vedoucí řekli, že máme jít spát. V neděli ráno jsme se probudili, Milan chystal snídani a my jsme šli do kostela na půl osmou. Když jsme se vrátili z kostela, čekala nás vánočka s medem a marmeládou. Po snídani jsme si šli balit věci a když jsme měli sbalený, šli jsme hrát fotbal. Po fotbalu jsme šli do lesa a tam jsme hráli hru na pašeráky a schovku. V lese jsme byli na chvilku a po těchto hrách jsme šli na faru. Na faře na nás čekal už oběd. Po obědě jsme uklízeli celou faru. Po úklidu fary jsme šli 7 km do Náměstě nad Oslavou. Po cestě jsme si vykládali horory. Když jsme došli do vesnice Vírnice (?) nad Náměští nad Oslavou, byly tam právě kolotoče. Byli tam trochu opilí páni, kteří četli naši vlajku místo Jeleni „jelci“. Za necelých 10m vyhrávala kapela. Naše vlajka byla oblíbená a proto začala kapela vyzpěvovat Pionýři, Pionýři atd. Když jsme dorazili do Náměště nad Oslavou jeli jsme do Brna, pak tramvají a autobusem a už jsme byli doma.