Podzimní vlčácký vícedeňák

25.10.2019 - 28.10.2019

01. den | 02. den | 03. den | 04. den |

01. den

Nastal čas podzimních prázdnin, a tak se stalo, že jsem se ocitl s batohem na zádech na zastávce Ečerova připraven vyrazit na vícedeňák. Cestovali jsme šalinou a pak vlakem do Doubravic, kde na nás čekala fara. Ještě předtím než jsme se ubytovali jsme museli čekat než se vyřídí poslední papíry k předání fary. Uvnitř nás čekalo poučení o tom, jak se máme zde chovat, protože jsme tu nebyli sami. Další část obsahoval večeři, před kterou byl vojenský nástup. Poté bylo městečko Palermo a poté hurá do postele.
Daniel Holuša

02. den

Budíček rozcvička nechybělo ani na tomto vícedeňáku. Ještě před snídaní byl vojenský nástup, kde bylo oznámeno, co se dnes bude dělat a řeklo kdo dneska přijel a zase naopak odjel. Poté jsme se oblékli na ven a šli si do nedalekého okolí zahrát všemi oblíbenou hru Pašeráci. Po návratu na faru nám Tadeáš ukázal, jak správně vyrábět efektivní armádu z papíru. Stavěli jsme origami tanky. Pak Ondra přinesl kouřící hrnec a my si mohli pochutnat na jeho kulinářském umění. Potom byl polední klid. V něm se buď skládaly origami, nebo hrály deskovky. Následovala etapa, kde se poznávalo město Doubravice nad Svitavou. Háček byl, ale v tom, že je přitom chytali zlí vojáci. Pak se začali řešit stezky. Poté nás opět Ondra přerušil večeří. Co by to bylo za vícedeňák bez nějakého zábavného večeru?! Samozřejmě se ho ujal J-P. Bylo to ve formě kvízu něco jako Riskuj. Poté byla stezka odvahy končící na hřbitově. Následně jsme všichni zalezli do spacáku a blaženě usnuli.

03. den

Ráno jsme se probudili o něco později, protože jsme minulý den byli dlouho vzhůru. Poté opět ranní nástup oznamující program tohoto dne a pak snídaně. Ti, kteří věří v Boha se přesunuli do nedalekého kostela ostatní zůstali na faře a měli náhradní program. Pak se šlo na hřiště, kde jsme se vyběhali různými týmovými aktivitami a fotbalem. Následně unavení a vyhladovělí jsme zasedli k obědu. Poledňák byl kratší, protože jsme se chystali na výlet. Na výletě jsme viděli různé věci, a dokonce i pštrosy. Během výletu jsme Bylo ORVO, což jsou fyzicky náročné aktivity, které mají otestovat naši fyzickou zdatnost. Po návratu na faru na nás čekal Ondra s večeří. Celý den byl zakončen koukáním na film Úžasňákovi 2. Následně se šlo spát.
Daniel Holuša

04. den

Poslední den podzimního vícedenního výletu byl zahájen tím, že jsme se museli probudit. Pak následovala snídaně a nástup. Následně jsme začali lehce uklízet faru. Poté měli poslední etapu tohoto vícedeňáku a to, že se učili, jak takticky zabírat území a efektivně mezi sebou bojovat. Potom se úklid rozběhla naplno. Muselo se zamést, vysát vytřít atd. Přesun na nádraží a hry při čekání na vlak nesměli chybět. Potom jsme odjeli do Brna a následně na Ečerku.