Ivančena s Poštolkama

26.4.2019 - 28.4.2019

1. den | 2. den | 3. den |

1. den

14:50 byl sraz na Ečerově a odtud jsme jeli na Dolní nádraží, kde jsme jeli vlakem do Ostravy a tady přestoupili na jiný vlak a v Metylovicích vystoupili a poté jsme šli na fafu, kde jsme se ubytovali a šli spát.
Alexandr René Mišun

2. den

Ráno jsme si sbalili věci a vyrazili pěšky na Ivančenu. Došli jsme na autobusové nádraží, kde jsme sedli na bus a dojeli po Lysou horu a vydali se směrem nahoru. Když jmse k Ivančeně dorazili a dostali odznáčky, šli jsme se k ní uvelebit a Teo si roztáhl hamaku. Poté začal proslov a nakonec jsme zpívali českou a slovenskou hymnu. Poté jsme šli směrem od Lysé hory orientovaní směrem dolů, Když jsme se vraceli, zahráli jsme si na hřišti frisbee. Na faře jsme hráli divadlo. Rozdělili jsme se do 5 skupin a každá skupina hrála divadlo Šípková Růženka, ale pokaždé na jiné téma, my jsme měli divoký západ.

3. den

Po snídani jsme hráli hru, kde bylo za úkol udělat co nejkvalitnější oddíl. Skupiny byly jako minulý den večer (při divadle). Každá skupina se starala o jednu věc (např. hospodářství, program, atd.). Mysím, že oddíl nebyl vůbec kvalitní. Poté jsme uklidili a jeli autobusem na nádraží a odtud dalším autobusem k vlaku a vlakem domů.