Vícedeňák s Poštolkama

23.11.2018 - 25.11.2018

1. den | 2. den | 3. den |

1. den

Dne 23.11.2018 v 15:00 byl sraz na Ečerově. Potom jsme jeli jeli šalinou číslo 1 na zastávku Mendlovo náměstí a poté jeli jsme autobusem číslo 44 na zastávku autobusové nádraží. Tam jsme čakali 15 minut a jeli jsme 5 hvězdičkovým autobusem do Pačlavic. Přijeli jsme si Pif-paf. Poté nás přivítali na faře ubytovali jsme se. Poté jsme si šli spapat večeři a potom vedoucí vymysleli hru s provlíkáním provazů. Pak jsme si zahráli sardele, upíry a nějakou pilnou hru. Jako noční hra byla pašování kokešu. Spát jsme šli 1:35:25.
Dino

2. den

Ráno byl budíček, pustili nám písničku Svalnatec. Následoval rozcvička s Vaškem a já málem spadl. Potom jsme si zvolili svého bosse a měli ho schovat na svém území. Následně si ostatní rozdali role a účelem bylo zabít bosse ostatních týmů. Když tu náhle Ošus “vypadla” z okna a hned potom proletěl oknem kámen s nápisem “ my se s váma se bratříčkovat nebudeme.” Následně vedoucí zahlásili, že to je to třeba vyšetřit. tak jsme se oblékli a šli jsme ven, kde jsme se ptali vesničanů na podrobnost, následně jsme zijtili, že vrahem je Jáchym. Když bylo hotovo vedoucí nám řakli, že se máme připravit na galavečer, tak se začalo tancovat. Tančili jsme dva tance a když jsme jakž takž uměli základy tak tak byla večeře, což byla krupičná kaše tří barev, bílá, zelená a červená a někteří (obzvlášť Bingo) to smíchali. Potom byl galavečer. Ten trval cca 1,5 hodiny a končil 23:25. Tančili jsme makarenu, waltz, jive a bus stop. Pak byla večerka a šlo se spát.
Matěj Dvořák

3. den

Ráno nás vedoucí budili písní a poté byla snídaně. Pak věřící odcházeli do kostela a ostatní zůstali na faře a měli diskuzní program, kde se probírala různá témata. Následovalo hromadné balení věcí a te, kdo měl sbaleno, měl volnou zábavu. Ten den k obědu jsme měli špagety s omáčkou. Po obědě bylo balení věcí a ten, kdo měl sbaleno, pomáhal s úklidem celé fary a kuchyně. Ve 14 hodin jsme odcházeli na autobus do Kroměříže. A zde jsme přesedli na autobus do Brna.