Celooddílový vícedenní výlet

26.10.2018 - 30.10.2018

1. den - skauti | 1. den - vlčata | 2. den - skauti | 2. den - vlčata | 3. den - skauti | 3. den - vlčata | 4. den - skauti | 4. den - vlčata | 5. den - skauti | 5. den - vlčata |

1. den - skauti

Dne 26.10.2018 jsme měli sraz v 15:50 na Ečerově. Šalinou jsme dojeli na hl. nádraží, kde jsme přestoupili na vlak. Když jsme vystoupili, museli jsme běžet na autobus, jinak by nám ujel a my bychom museli jít večer 4 km pěšky. Až jsme dojeli na faru, tak jsme si zahráli upíry a o pár hodin později nás svolal velký šéf na náměstí, kde na nás měl čekat chlap v černém. Ještě předtím jsme si hráli na jídelní expres. No a teď k tomu chlapovi. Ten nám řekl, že pro nás má úkol a to že se musíme dostat do budovy, kterou stráží vojáci a roboti a v ní je bedna. Až jsme našli bednu, tak jsme ji otevřeli a v ní byla bomba. Dále ji někdo zmáčkl a ona začala odpočítávat. Ještě předtím si nás všimli a začali nás chytat a u té bomby to vyvrcholilo. Pak Syslík zakryl bombu vlastním tělem a ona zázrakem nevybuchla. No a pak nás chytili strážci a odvlekli nás do šatlavy. A tak skončil první den
Radim Sedlák

1. den - vlčata

Setkali jsme se u nádraží a pak jsme jeli možná 15 minut nebo 20 min, pak jsme jeli asi 30 minut vlakem a pak jsme jeli vlakem, a pak skoro úplně na konci cesty jsme jeli autobusem. A pak jsme přišli asi v 7 hodin jsme dorazili, a pak se hráli upíři. Gabriel

2. den - skauti

Ráno jsme se probudili v šatlavě a šli na snídani. Na snídani byly buchty, co jsme si dovezli. Po snídani nám řekli, že ,když pomůžeme městu, budeme budeme svobodní. Tak jsme hráli hru, ve které jsme chodili venku po stanovištích, kde jsme plnili úkoly např. pomáhat starému kostelníkovi zazvonit na zvon. Při tom jsme ještě zjišťovali informace jako třeba jak se jmejuje věž uprostřed náměstí. Hra mě celkem bavila, i když jsme nevyhráli. Potom byl oběd, na který byla zeleninová polívka a segedínský guláš s knedlíky. Docela mi chutnal, až na to, že zelí bylo moc kyselé. Po obědě byl polední klid, ve kterém J-P zabavoval mobily. Následovala hra na mafiánské rodiny, které spolu bojovali o město. Hra spočívalo v tom, že jsme dostali kartičky, na kterých bylo jméno a jedna ze tří barev. Potom jsme chodili po faře, kde na zemi ležely kartičky se jmény a barvou a měli jsme zabít ostatní dvě rodiny. Hra mě moc nebavila, protože jsme ani jednou nepřežil. Po této hře byla svačina a hra, ve kterém jsme se rozdělili do čtyř týmů a stavěli jsme jaderné reaktory. Nejdříve jsme šli ven vydělávat peníze, abychom koupit informace o zdrojích uranu. Mému týmu se hra moc nepovedla, protože za celou hodinu a půl získal jen tři urany. Ke konci byla hra dostat zmatená, protože nám Ansorrin všem rozdal všechny součásti reaktoru, které jsme slepovali izolepou. Náš reaktor nakonec dopadl jako placka náhodně slepných částí, ve kterých byli naše tři urany. K večeři byly špagety, které mi moc chutnaly. Spát jsme šli, aby nebyla noční hra ...
Vítek Pečenka

2. den - vlčata

Vzbudili jsme se v 7:30. A pak nás vytáhli z postelí, potom jsme měli rozcvičku. A potom byla snídaně. A potom byl program, pak byl oběd, (další program) a pak byl večerní program. Tam jsme měli postavit elektrárny. A pak spánek. Matěj N.

3. den - skauti

V noci byla noční hra, která navazoval na předchozí program a šlo valstně o to, že naše reaktory vybuchly a všude byla radiace, jo až na hřbitov, kam jsme se měli dostat. Poté, co jsme došli na hřbitov, tak tam na nás čekala zpráva. Ve zprávě bylo napsáno, že se máme dostat zpátky na faru, odkud 2:00 odlítal vrtulník. Potom jsme vstávali později, kvůli posunutému budíčku. Asi 8 minut po budíčku šli věřící do kostela a zbytek zůstal na faře ( a rvali se tam s Tadeášem). Po kostela byla snídaně a hygiena. Poté jsme měli program Vojty K., ve kterém jsme měli po družinách měli vyrobit 3D strom s listy, na kterých byly odpovědi na otázky s tématikou k 100. výročí založení republiky. Nadále jsme psali dopis Tomáši Garrigue Masarykovi, co se nám líbí a nelíbí na ČR. Poté jsme šli obědvat (pak byl poledňák). A začínal další program další program, v kterém jsme měli naše dopisy přenést a dát je předavačovi. Asi po 30 minutách začínal další program, který měl J-P a šlo o to, že jsme měli putovat časem a zjišťovat kódy ana přenosy jsme si vydělávali v kasinu. Jakmile jsme našetřili 40 žetonů, pak jsme šli k počítači a tam jsme hledali kódy. Pak jsme měli hru, kde jsme utvářeli státy, kde jsme si kupovali mapu, území, papír, ...
Tobiáš Kříž

3. den - vlčata

Na snídani byly chleby se salámem a se sýrem. Pak jsme se přesunuli v čase do doby první světové války. Naverboval nás (generál) Wabyš (Wabi). A pak jsme se naobědvali. Miki

4. den - skauti

Ráno po činném dos jsme se vypravili na snídani, na kterou bli kartonový cornflakes s teplým mlíkem.Poté jsme se sbalili a vyšli na výlet, který byl k našemu štěstí jen do oběda. Cestou v autobuse jsme potkali jistého orce v růžové mikině, který u většiny skautstva způsobil mírné rozrušení. Poté přišel oběd, který se skládal z rajské polívky a rybích prstů (nedostatečného zboží). Poté přišel skautský poleňák, ve kterém se děly různorodé věci. Nu což. Poté přišel program s Tadeáše,. Přemýšleli jsme o životě zabalení ve spacáku, ale celkem fajn. Dále přišla ETAPA. Jakožto správní pračlověci jsme se ve čtyřech dějstvích snažili nashromáždit, co nejvíc jídla a tak dál … Jenže naši družinku někdo vykradl, když neměl, protože jsme měli oheň. Také došli suroviny, což způsobilo jisté zmatky, ale jinak hodnocení hry - dobré. Nakonec bylo jeskyní Člověče nezlob se. Koncem hry bylo zabití bájného mamuta. Naše skupina se umístila druhá ze čtyř a vyhráli jsme křupky, které jsme ovšem zatím nedostali. Na večeři byla krupičná kaše, kterou sice nemusím, ale dala se. Poté Miky odsliboval na vlče a partička, ale ta se moc nepovedla.
Syslík

4. den - vlčata

Vstávali jsme v 7:30. Na snídani jsme měli kukuřičné lupínky. Pak jsme šli na půldeňák, přišli jsme na oběd. Byly rybí prsty. Pak jsme asi hráli mamute nezlob se, pak byla večeře, pak měl slib Miki, pak jsme hráli partičku. Tom H.

5. den - skauti

Ráno nás vzbudil Teo a začala rozcvička ve spacácích. Potom jsme šli na snídani a byly párky. Poté jsme šli se sbalit a šli jsme na oběd., což byla hrachová polévka a rizoto. Potom jsme uklízeli a pak jsme odjeli. Jeli jsme autobusem, vlakem a šalinou.
Jeník Topol

5. den - vlčata

Byl budíček tak jako obvykle. Ke snídani byly párky, potom jsme si balli věci. Kdo chtěl, si zahrál fotbal. Pak se uklízelo a pak jsme si opakovali, co se dělo. A potom jsme odjeli. A pak šli domů. Tom K.