Tábor Dolní Radíkov 2018 - Zeměplocha

8.7.2018 - 21.7.2018

01. den - skauti | 01. den - vlčata | 02. den - skauti | 02. den - vlčata | 03. den - skauti | 03. den - vlčata | 04. den - skauti | 04. den - vlčata | 05. den - čundr Kamzíků | 05. den - čundr Mamutů | 05. den - čundr Svišťů | 05. den - vlčata | 06. den - čundr Kamzíků | 06. den - čundr Mamutů | 06. den - čundr Svišťů | 06. den - vlčata | 07. den - čundr Kamzíků | 07. den - čundr Mamutů | 07. den - čundr Svišťů | 07. den - vlčata | 08. den - skauti | 08. den - vlčata | 09. den - skauti | 09. den - vlčata | 10. den - skauti | 10. den - vlčata | 11. den - skauti | 11. den - vlčata | 12. den - skauti | 12. den - vlčata | 13. den - skauti | 13. den - vlčata | 14. den - skauti | 14. den - vlčata | 15. den - skauti | 15. den - vlčata |

01. den - skauti

Tož ráno jsme se jako každý den vzbudili. A hle na obloze slunce a víc… víc nic. Žádné mraky, což člověka naplnilo radostí do nového dne. Naše snídaně se skládal z Müsli, mléka, bramborových placek a nějaké marmelády. Celá naše snídaně se odehrávala pod širým nebem. Po této úžasné snídani jsme se pustili do dodělávání našich předem určených úloh. Někdo měl stavět postele, jiní měli za úkol donést a zprovozni ešusovník, někdo uklidit. v hangáru a inventář dát do kupy a já a Teo jsme zprovoznit druhou latrýnu.Prostě uvést tábor do použitelného stavu před tím než přijedou děcka a dodělat to, co se nestihlo na stavěčce, která již pár dní (přesněji od 4.7.) probíhala. Práce nám šla docela pěkně a od ruky, ale než si člověk stihl uvědomit kolik je hodin, už tu byly a děti a řvaly, ječely a běhali jak jen mohly. Následně (po mírném umravnění dětí) byl oběd. Většina děcek ho měla z vlastních zásob, ale našli se i tací, jenž oběd neměli vůbec a těm bylo něco dáno. Ani my jsme nezůstali hladem a měli jsme guláš s knedlíkem. Guláše nebylo příliš, ale byl moc dobrý. A co musí být na každém táboře a je to první program??? Ano Horst. Nic nového pořád stejná nuda. Ale letos já+Tadeáš udělali roli vedoucího a vysvětlovali jsme děckám, co se může a nemůže. My 2 jsme měli jedno ze 4 stanovišť. Bylo tam: Pila, Sekání, Nůž+Osekávání. Po Horstovi šli skauti tvořit vlastní postele a vlčata šli pro šáší na večerní táborák. Po zhruba 2 hodinách se to prohodilo a šli zase skauti na dřevo. Ale tentokrát to nebylo jen tak. Každou družinu vedl někdo jiný než obvykle. Mamuty vedl Teo, Tom vedl sviště a Wabi vedl kamzíky. Společnými silami jsme nachystali táborák. Následně se tam někde vyskytla večeře (chleba se sádlem,cibulí a solí) a také celkové seznámení se s tábořištěm. Ještě před seznámením byl nástup, ale nebyl ničím extra zajímavý. Po celém odpoledním bloku programů následval večerní zahajovací táborák, při kterém se zpívalo a vyhlásili se 3 nejúspěšnější zaměstnanci (vítězové celoročního bodování. Vyhrál Kuba Kříž. Už podruhé. Zpěv se i po vyhlášení lilnul dál z našich hrdel, ale hodina se již nachýlila a vlčata už měli jít spát. Jenom že bylo moc světla a vlčata byla plna energie, tak se ještě hrál “vyblbovací” fotbal. něco kolem půl hodiny. A ti co hrát nechtěli, mohli jít spát, nebo ještě zpívat. Po úžasném fotbale a zpěvu se šlo spát. Jen rádcové a pár vedoucích zůstalo a hádali z jakých her jsou melodie, jež hrál Jirka na kytaru. Tohle jsme provozovali víc jak půl hodiny. A přišli zbylí vedoucí na jejich poradu. My si řekli, že už půjdeme spát, a tak jsme šli. Proběhla nějaká večerní hygiena a záchrana mé deky mé hamaky v lese. Po velmi náročném dni jsme zalehli do spacáku a usli. A takto jsme zakončili 1. den tábora.
Ansorrin

01. den - vlčata

Sraz byl 9:00 ale vyjeli jsme v 10:00. Jeli jsme autobusem 3 hodiny a vysedali jsme v Dolním Radíkově a pak jsme jeli do tábora na kole. Na oběd bylo co jsi mě na svačinu. Pak jsme e učili se dřevem. Pak jsme šli pro šáší a skauti si dělali postele a pak skauti šli na dřevo a y stavěli postele. Pak jsme se ubytovali. pak byl nástup a po nástupu jsme jsme šli k ohništi a zapálil ho na po 3. Když byl zapálen zpívali jsme. Kolem 22:00 jsme šli spát. Před tím jsme si vyčistili zuby.
Kuba Kříž

02. den - skauti

Budíček byl v 7:30 jako vždy. Po budíčku následovala ranní píseň. Na snídani jsme jedli vánočku s marmeládou. Potom následovalo dělání kšiltovek na etapy. Vyrábění bylo super. Potom jsme jeli do kostela, kdo chtěl a jeli k rybníku za Matějovcem. Oběd byl dobrý, byl kuřecí vývar se zeleninou a kuřecí maso s rýží. Byl odpolední klid a za 1 hodinu jsme hráli vlajkovku. Následovali naučné programy jak se starat a jezdit na kole. Večeře byla super, byl těstovinový salát. Potom byli večerní programy, třeba seznamovací a jak správně hlídat na hlídce a šli jsme spát. V noci byl přepad.
Bingo

02. den - vlčata

Ráno jsme jako obvykle měli ranní píseň. Pak jsme měli snídani, byla vánočka. Pak jsme šli do kostela a kdo nechtěl tak měl program s Ruprdem. Když jsme se vrátili, vyráběli jsme si stolečky. Potom jsme měli program s J-P a Radkem. Kdo byl s J- měli mapy, kdo byl s Radkem měli kola. Pak jsme šli hrát vlajkovku. Pak jsme dodělávali stolečky. Potom jsme měli seznamovačku. Pak byl program Světlo a Stíny.
Berný

03. den - skauti

Program začal ještě před budíčkem. Bl totiž přepad. Přepadly nás dvě holky. Přepady jsou hrozný kvůli vstávání v noci. Po budíčku byla rozcvička. K snídani byl chleba s pomazánkovým máslem. Po snídani jsme vyšetřovali vraždu. Pohybovali jsme se stylem hry Člověče nezlob se. Tuto etapu jsme vyhráli. Odpoledne jsme měli orienťák, ale jiný než obvykle. Měli jsme totiž dokreslovat mapu. Což mě moc nebavilo. Potom jsme se koupali a byla večeře. Po večeři jsme hráli parlament. Jednou jsem vyhrál a jednou prohrál.
Ondra Prokeš

03. den - vlčata

Ráno jsme měli ranní píseň. Pak rozcvičku a snídani. Pak jsme jeli na kolech my vlčata. Jeli jsme hodně do kopce. Projeli jsme 2 vesnice. Pak byl orienťák. Byli jsme třetí.
Vincík

04. den - skauti

Ráno jako nás vzbudil budíček. Po budíčku jsme odběhli na ranní píseň a rozcvičku. Po snídani jsme odjeli na kolech na program Zelená je tráva (fotbal). Dojeli jsme na hřště a vedoucí nám řekli, že budem hrát fotbal. První družiny, které proti sobě hráli, byli kamzíci a svišti. První kolo vyhráli kamzíci. Druhé kolo hráli kamzíci a mamuti. Druhé kolo vyhráli mamuti. Třetí kolo mamuti a svišti. Třetí kolo vyhráli mamuti, takže se stávají vítězové fotbalového turnaje. Po fotbale bylo volno a oběd. Po obědě. si všichni vařili večeři v tee-pee. Po vaření následovala hygiena a večerka.
Véna Šauer

04. den - vlčata

Ráno byla nutella. Po nástupu skauti odjeli na kolech a vlčata hráli na hřišti fotbal. Po fotbalu byla svačina nektarinka nebo jabko. Finále se nehrálo, protože začalo pršet. Vyhráli jeleni a nej. střelec byl Berný. Na oběd byl segedýn. Potom se hráli deskovky. Na svačinu byly banány a psali jsme noviny (bulvár). Na večeři byla sekená a brambory. Toto jídlo jsme si dělali sami. Večer bylo městečko Palermo a zpěv.
Radim Sedlák

05. den - čundr Kamzíků

Hned ráno jsme se museli rychle sbalit a vyrazit, protože nám v Dačicích jel vlak. Rychle jsme spěchali, někdy jsme i běželi, nakonec jsme na zastávce byli na zastávce ve stejnou dobu jak vlak. Vlakem jsme jeli do Telče. Cestou k nám nastoupili skauti, asi celý oddíl. V Telči jsme vystoupili a šli na náměstí, bylo strašně hezký. na náměstí jsme zůstali a dali si snídani (salám a rohlíky).Pak jsme šli na nákupy. Nejprve jsme šli k ťamanovi, kde jsme nakoupili nějaký ty blbosti. Pak jsem šel na zmrzlinu, byla hróóóóózně dobrá (koupil jsem si asi 3 kopečky), všichni jsme si alespoň jednu koupili. Pak si DVD koupil boxer, který potom chtěl reklamovat. Ťaman mu řekl, že za boxer mu nedá peníze, ale může si vybrat věci v hodnotě toho boxeru (79Kč). DVD si vybral věci 89Kč a ťaman mu ještě 6Kč vrátil. Tak ho DVD podvedl. Potom jsme šli na věž a do Tesca, od tam zpět do Dačic. Cestou jsme si dali oběd (čínský polívky a hranolky), hrozně mně chutnal. Došli jsme do Radkova, kde jsme si hráli na hřišti a dělali blbosti. Nakonec na nás nějaká paní něco řvala a tak jsme radši vyrazili. V další vesnici jsme si doplnili vodu a došli na louku, kde jsme měli večeři, dělali voloviny a šli spát. Louka byla hrbolatá a tak se mi spalo blbě Ještě k tomu se DVD otočil o 90°.
Vítek Pečenka

05. den - čundr Mamutů

Ještě předtím než jsme vůbec vyrazili, tak jsme se posilnili výbornými borůvkovými knedlíky. Potom jsme se sbalili a až pak jsme vyrazili. Vyrazili jsme směrem k Matějovci. Dlouho jsme šli celé odpoledne a došli jsme až k večeru do Kunžaku. Měli jsme hlad, tak jsme šli k ťamíkovi, který měl otevřeno posledních 10 minut. Nakoupili jsme si a šli jsme se schovat pod střechu Coopu , kde jsme později zjistili, že nám nefunguje vařič. Celou tu dobu pršelo a z města jsme odcházeli až za tmy. Už jsme málem přespávali v jednom opuštěném domě, ale pak jsme se rozhodli, že půjdem do lesa. Tam jsme nedošli, tak jsme stany postavili na polní cestě. Na večeři jsme si dali chleba s taveňákem.
Miky Přibyl

05. den - čundr Svišťů

Dnes byl speciální den. Dnes jsme vyráželi na čundr. Letos byla změna. Čundr byl na 3 dny tj. na 2 noci. Vyráželi jsme po obědě a měli jsme se vrátit někdy kolem oběda. Ještě před odchodem z tábora jsme se posilnili borůvkovými knedlíky. Samozřejmě před tím bylo trdiční sbírání borůvek a jedna hra. Následně co jsme dojedli, jsme šli umývat nádobí, jelikož jsme byli služba, a tak nám na balení nezbylo mnoho času. Poté co jsme znaveni umýváním nádobí a svých ešusů, nabaleni nejnutnějšími věci k přežití a obdržení společných věcí jsme vyrazili směr Dolní Bolíkov. Šli jsme klasickou cestou přes Radíkov a Český Rudolec, poté po Graselovce kolem starých železáren do Dolního Bolíkova. Od tuť vlakem do Radkova. Touto vesnicí jsme pošli do nejbližšího lesa Cestu jsme nabrali psa a ten se nás držel až do lesa. Zde se buď ztratil, nebo se vydal zpět do vesnice. Po důkladném prohledání lesa jsme našli místo, kde by se mohlo dát přespat. Zde jsme zhltli večeři od našich čínských bratrů a šli jsme spát o stanů, které jsme si sami postavili.
Daniel Holuša

05. den - vlčata

Pátý den jsme jako vždy šli na ranní píseň+rozcvička. Snídaně müsli ať ti to myslí. Pršelo tak jsme hráli hry v hangáru. V poledním klidu jsem pomáhal vedoucím. Skauti šli na čundr. Večer byla stezka odvahy za Dvoukvítkova tatínka. Den byl moc hezký.
Dominik Puč

06. den - čundr Kamzíků

Na čundr jsme vyráželi večer, každý pobral co se dalo a vyrazili jsme. Nejprve jsme šli do Dolního Radíkova a odtud do Českého Rudolce. Cestou jsme před náma viděli sviště, kteří si nás ovšem nevšimli. V Rudolci jse šli klem večerky, samozřejmě jsme tam zastavili. Každá si koupil něco jiného, kromě zapalovačů, ty jsme měli všichni, aji Tadeášovi jsme nějakej koupili. Potom jsme vyrazili do Dačic, kam jsme ale nedošli, ale utábořili se na poli.
Vítek Pečenka

06. den - čundr Mamutů

Ráno jsme moc brzo nevstávali a tak jsme se se celkem vyspali. Na snídani jsme měli chleba s marmeládou. Až jsme dojedli šli jsme necelé dva kilometry. na zastávku úzkokolejky, se kterou dojeli do Nové Bystřice. Tam jsme se ihned vydali na náměstí, kde jsme měli hodinu volno. Šli jsme do Coopu, tří večerek, … Taky tam měli výbornou zmrzlinu, kterou jsme si snad každý koupili. V jedné hospůdce bylo napsáno: Kuceci totila, Sýr house, Nový shushi, Hamburge. Ty hamburgery nám chutnali Až potom jsme si dali opravdu oběd. Dali jsme si čínskou polívku. Až jsme dojedli, šli jsme do muzea veteránů, kde měli strašně hezký auta. Měli tam simulátory, na kterých jsme si mohli vyzkoušet řízení auta. Z Bystřice jsme potom došli do Kláštera I, kde měli hezký klášter. Pak se nám už moc nechtělo chodit a tak už jsme toho moc neušli. Tentokrát jsme stanovali v lese. Tam jsme si udělali večeři, na kterou byl lunchmeat s bram. kaší. Spokojeně jsme všichni usnuli.
Miky Přibyl

06. den - čundr Svišťů

Vzbuzeni jsme byli velmistrem Radkem. Následovala snídaně a balení stanů. Trvalo to déle než by komu bylo milo. Poté jsme se vydali směr náš hlavní cíl a to Telč. Cestou jsme si uvařili Luchmeat s bramborovou kaší a potkali družinku kamzíků. V Telči jsme si nejřív nacoopili v Coopu a potom felili na náměstí. Felení mělo následující průběh. Nakoupení si totálních zbytečností u ťámíků, potěšení našeho jazýčku zmrzlinou a focení naší skvělé rupy. Z náměstí jsme se přesunuli j věži, jež je nejvyšší budovou v Telči. Bl tam pěkný výhled. Po vyšlapání 152 schodů, rozhlížení se a sejití oněch 152 schodů zpátky dolů jsme e začali přesouvat z Telče. Ve vesničce jménem Krahulčí jsme našli mládě poštolky, které vlétlo z hnízda. Zde jsme strávili nějaký čas, jelikož jsme ji chtěli zachránit. Po úspěšném předání mláděte jsme zamířili dál. Po cca 2 hodinách jsme začali hledat naše poslední místo na spaní. Bohužel 2 z nás museli být přepraveni do tábora, protože a jelikož jim nebylo dobře a vykonat cestu druhý den by v jejich zdravotním stavu nebylo možné. Před tím jsme vykonali doplnění energie v podobě večeře. Po odvezení těch 2 jsme šli spát.
Daniel Holuša

06. den - vlčata

Na snídani jsme měli chleba s pomazánkou a paprikou a ještě okurkou. Museli jsme se osprchovat. a pak já jsem měl klíště a pak jsme měli další program a pak jsme měli další program a pak jsme měli oběd. Ten jsme měli na celodenním výletě u hradu Landštejn.Pak jsme se vrátili do tábora a pak byla večeře. Pak jsme zpívali.
Gabriel Clarke

07. den - čundr Kamzíků

Ráno jsme se vzbudili do nového dne (tentokrát jsme nespěchali) a vstali. Zatímco jsme se balili Tadeáš odjel a my jsme to museli zvládnout sami (já, Syslík, Alex, Tobiáš, Matěj a DVD) se Štěpánem. Udělali jsme si snídani a u ní si povídali o superhrdinech/pomlouvali jsme Kapitána Americu. Následně jsme vyrazili do Dačic. Cesta byla dlouhá, ale rychle ubíhala, nakonec jsme dorazili do Dačic, kde jsme si koupili Lídlu jídlo. Pak jsme nastoupili do autobusu, odtud do Markvarce a do tábora, kde jsme byli první. Zapomněl jsem dodat, že Tobiášovi se totálně rozbily boty. Konec
Vítek Pečenka

07. den - čundr Mamutů

Ráno na snídani jsme dojídali to, co zbylo. Trvalo nám trochu déle, než jsme se ráno připravili, ale vyrazili jsme relativně brzo. Moc dlouho jsme nešli a už jsme byli na Landštejně, nebo spíš u něj. Tam jsme se nasvačili a dali si ledňáky s kofolou. Na Landštejn jsme už nešli, protože jsme neměli čas a peníze. Pak jsme vyrazili zase na cestu. Tentokrát jsme byli ještě línější a zastavovali jsme se každý kilometr. Poté stačilo vyjít kopec, jít chvíli po asfaltce a už jsme konečně byli v Matějovci, kde jsme si dali poslední přestávku. Nechybělo moc a došli jsme do tábora, kde jsme dlooooooouuuho odpočívali. Konec
Miky Přibyl

07. den - čundr Svišťů

Ráno jako stvořené, proto abychom dnes ukončili náš čundr. Snídaně byla lahodná. Dala by se přirovnat k jídlu velice podobnému, jež se vaří v těch nejlepších restauracích. Poté jsme si sbalili stany jako naprostí profesionálové. Náš pochod se ubíral směr vesnička Heřmaneč. Po cestě jsme navštívili několik studánek, které nám takřka leželi u nohou. U památníku, jehož jméno bylo Královna, jsme poobědvali guláš a chleba. Zde jsme se dozvěděli, že jeden z našich členů neumí krájet chleba. Cesta mám skoro sama utíkala pod našima nohama, a proto jsme za chvíli stanuli v Heřmanči. Zde jsme chvíli bloudili, kvůli tomu že jsme nevěděli, kde přesně je zastávka směr Dačice. V oněch zmíněných Dačicích, kam jsme dojeli autobusem, jsme odlehčili naše peněženky a vyrazili do Českého Rudolce. Odtud do tábora. V táboře jsme neměli ani chvíli odpočinutí a hned nás nutili se aktivně účastnit programu. Onen program spočíval v malování vánočního obrazu různými části těla. Následovala večeře a program Wabimu nejmilejší (spánek).
Daniel Holuša

07. den - vlčata

Ráno jako vždy je běh na ranní píseň a rozcvičku. Po rozcvičce byla snídaně, která byla moc dobrá. Po snídani byla recyklace odpadu a přijeli skauti, sprcha. Potom byl oběd, oběd byl moc dobrý. Potom byl polední klid a zároveň přijeli ostatní skauti. Potom jsme hráli s barvami. Barvy byly zelená, žlutá, červená a modrá. Kreslili jsme vánoční věci. Po tomto jsme se umývali v potoce. Potom bla večeře, byla také velmi dobrá. Potom byl nástup. Po nástupu bylo zamyšlení. Po zamyšlení jsme si čistili zuby a pak jsme šli spát.
Adam Křivánek

08. den - skauti

V noci byla noční hra, ale já nevstal, protože jsem byl na marodce. Byla to etapa a měl se zachraňovat Dvoukvítek na kamen v Rohlíku. Bohužel výsledky v době psaní zápisu zveřejněné. Každopádně byl posunutý budíček. Já nešel ráno ani na ranní píseň a místo toho jsme se raději vyspal. Po snídani nástupu byla etapa, při které jsme na večer Smrťovi měli vymýšlet scénky. Svišti (my) měli scénku o svatbě, kamzíci pohřeb, mamuti teleshopping. Zároveň se také dělali kostýmy. U nás jsem byl já kněz a měl jsem hustej kostým. Bral se u nás Dino s Kubou. Měl původně s Danem, ale ten se při sekání dřeva sekl, takže nemohl hrát nevěstu. Před obědem ještě byli volitelňáky a já jsem se učil žonglovat, ale oc jsme se to nenaučil, ale vyrobil jsem si míčky. Na oběd byla rajská s knedlíkem a masem, ale mně to moc nechutnalo. O poledňáku jsme se přesunul z marodky do týpka. Po poledňáku se hráli s J-P Bad Piggies. Byly to super hra a my jsme vyhráli. Poté se šlo na dřevo na prostřední oheň a byla mše a volno. Po večeři byl oheň se scénkami a zpěvem a spánek.
Teodor André Mišun

08. den - vlčata

Jako vždy ranní píseň, rozcvička. Snídaně: Dvoukvítkův poukaz neboli párky. Jo málem bych zapomněl. Byla nočná hra, kde unesli Dvoukvítka a tam jsme dostali za vysvobození poukaz. Po snídani jsme našli vzkaz od Smtě a tak jsme připravovali scénky. Dále byl volitelňáky. Mezitím bya zase broskev. Na oběd byla polévka (nevím jaká) a na druhé: Těstoviny, Rajčatová omáčka, masové placky. Po poledňáku byly naštvaní ptáci (Anr Birds) a na dále příprava na večer tudíž sbírání dřeva a šáší na táborák. Mezitím byla svačina: tyčinka. Na večeři byl chléb a to co a to kdo dal. Večer byl táborák, zpívali jsme a když přišel Smrť hráli jsme scénky. Hl. vedoucí byl Radek a službu měli Mamuti přebírali Jestřábi.
Radim Sedlák

09. den - skauti

Ráno jsme měli Porridge. Potom jsme loupali brambory a pak si hráli na zlatokopy. Potom bylo zamyšlení. Pak byl oběd a na něj byl smažák. Potom jsme měli etapu s minutami, že bylo 6 minut a měli jsme získat informace a když jsme umřeli tak nás měli odnést do teepee. A po 6 minutách byl restart. A kdo byl mrtvej a nebo nestihl dojít do teepee, tak umřel. Tak musel čekat 2 minuty a když ho převezli. Pak dalších 6 minutách tak musel čekat 6 minut. Potom byl program, že jsme letěli letadlem. A pak jsme spadli a rozdělili jsme se na 2 skupiny a byli jsme na ostrově a museli jsme podle deníku dělat úkoly. A pak se dostat do tábora.
Amo

09. den - vlčata

Ráno jako vždycky jsme měli ranní píseň akorát bez rozcvičky. Potom loupání brambor. Pak nás zavolali před hangár a řekli nám, že jsme zlatokopové a naším úkolem bylo najít největší nejtěžší zlato, při tom nás honili policajti. Potom J-P vlétl na náměstíčko a začal řvát abcho, šli do týpek a vysvětlil nám, že jedno to kouzlo způsobilo, že se vrací čas a potom jsme hledali informace. Po pár hodinách jsme šli na nejprve přes kontrolu a pak jsme letěli letadlem pak jsme spadli mezi indiány a pak jsme zachraňovali.
Jan Topol

10. den - skauti

Ráno jsme vstali, pohoda.Ranní píseň-rozcvička, na které jsme zjistili, že pravděpodobně bude cyklisťák, protože řekl, abychom si procvičili nohy, že je budeme potřebovat. Pak teda byla snídaně. Pořádně jsme se najedli, abychom měli sílu. Ti, kteří to nezjistili na rozcvičce, tak to z nedlouho zjistili na ranním nástupu, a taky jsme zjistili, že pojedem 60km. Do Jindřichova Hradce a zpátky. Cestou tam jsme si užívali sjezdy z kopců, ale taky jsme občas nějaký ten kopec museli vyjet. když zbývali už asi jen dva km, tak začalo trochu poprchávat. Přidali jsme na rychlosti,ale pak už to bylo zbytečné, jelikož jsme byli úplně mokří. Tak jsme nakonec dojeli do Kauflandu a tam jsme čekali hodně dlouho než skončí ten déšť. V Kaufu jsme si nakoupili a nabrali jsme síly. Poté jsme vyrazili na zpáteční cestu. Ta byla sice trochu více do kopce, ale zvládli jsme to. V táboře nás jako odměna čekala večeře.
Miky Přibyl

10. den - vlčata

Dnes jsme jeli na cyklovýlet. chlejší skupina jelo do Nové Bystřice, druhá skupina jela do Starého Města pod Landštejnem. Když jsme dojeli do Nové Bystřice, tak jsme si dali oběd, všichni kromě mě a Dominika. Když se všichni vrátili tak jsme jeli dál. Po chvíli nám začalo lít jako z konve, takže jsme čekali pod stromy než to přejde a hráli Kontakt. Když už déšť byl klidnější, tak jsme se vydali hledat nejbližší hospůdku. Nakonec jsme našli hospůdku Holubník, kde jsme si všichni dali teplý čaj, já jsem si pak dal palačinku s čokoládou. Když už bylo pěkně, vydali jsme se zpátky do tábora.
Berný

11. den - skauti

Ráno jsme se vzbudili ty klasický věci kolem toho. Měli jsme etapu o ceších. Kamzíci samozřejmě vyhráli. Pak se hráli turnaje v Killballu a Dekomlatu. Pak byl oběd a po obědě byl Iron-man. Byla tam i klouzačka.
Jakub Drozd

11. den - vlčata

Jako vždy jsme běželi na ranní píseň+rozcvička. Snídaně-kuk na strejdu. Pak byla etapa. A pak byl takový kolotoč. Byl tam dekomlat, vyrábění památečních placek a takové mlácení dekama. Pak byl oběd. Byl polední klid. Pak David (hl. kuchař) a zrovna přijeli pan Farář a hl. vedoucí Kormoránů (vodních skautů) a s Jeňourem jsme se klouzali na plachtě s mýdlem. Jak jsme se doklouzali, měli trochu volna a pak byla večeře a pak byl další program o zvířatech. Konec dne
Dominik Puč

12. den - skauti

Ráno nás probudili vedoucí s tím, že se jde spát a jdou nám zapálit oheň. Ti co četli Zeměplochu tak ostatní uklidnili, že jde o den Opaků-zeměplošský svátek. Potom následoval snídaně. Na snídani byly nudle na sladko. Po snídani byly zápasy v Killballu. Potom následovali volitelné proramy-střílení ze vzduchovky, modelování plastiku a indiánská hra Kubb. na oběd bylo různě okořeněné maso s rýží. Následoval Jeňourův program se stanovištěmi, nošení vody z kotlíku do vody, stavění stanu poslepu, vyšroubovávání vrutů, skákání v pytli, chození jako kočka. Potom byli obrácení Pašeráci. Měli jsme z kruhu do kýble. Po Pašerácích následovala hygiena, rozcvička a šli jsme spát.
Matěj Dvořák

12. den - vlčata

Nejdřív jsme měli večeři . Na večeři jsme měli nudle s mákem. Svačina, ale ještě jsme zapomněl říct, že je celej den naruby. Na oběd jsme měli kuře a pórkovou polívku. Pak byla večeře.
Tom Havel

13. den - skauti

V 7:41 byl čas, kdy Mrakoplaš vzbudil náš tábor a oznamoval nám, že kousek za tábořištěm se koná obřad jednoho ze zaklínadel.Vydali jsme se tedy všichni k rochništi, Rozehnali jsme obřad Hvězdonošů a vzali jim jedno ze zaklínadel. Bohužel začali honit Mrakoplaše a ten utekl jak jim tak nám...Poté proběhla snídaně (byli rohlíky s marmeládou). Tradiční nástup, kde nám byly předány pokyny k celému dni. V 9:14 jsme netradičně všichni vyrazili na kolech s hrníčkem, nožem, šátkem a dalšími věcmi, které jsme uznali za vhodné si vzít, samozřejmě etapovková kšiltovkanechyběla. Přijeli jsme do oblasti mezi Matějovcem a Peníkovem, kde se v roce 2016 konal sk. orienťák. Zde jsme si u posedu na rozcestí nechali všechny věci a Dvoukvítek nám předal instrukce. Všichni jsme dostali mapu a územím a že se zde nachází 2 mágové, 1 obchodník a Mrakoplaš. Cíl byl jasný a to zachránit svět (Běhat získávat peníze, nakoupit části básně, složit báseň, přednést mágům báseň, najít Mrakoplaše, použít kouzlo a zničit hvězdu). Celé to bylo rozděleno na 3 bloky (1,5h; 3h; 1,5h). V každém z těchto bloků musel každý vypít lektvar, aby přežil záření z hvězdy. (prášek do kterého dal vodu, musel vždy zjistit kde prášek je.) Jednou když jsem šel pro prášek tak jsem plaval nahý na ostrov a po cestě se mi chtělo na velkou tak jsem to vypustil… Kamzíci sehnali všechny básničky jako první, ale svišti je o 3 sekundy stihli složit dřív, tak že velmi těsně vyhráli celoroční etapu. K obědu jsme měli guláš. Cesta zpátky byla krásná, jelikož už bylo krásné západosluníčkové světlo. Večer bylo volno a k večeři výborné topinky (měl jsem 4, ale chtěl jsem víc). Nástup byl klidný a zamyšlení po něm bylo teda dlouhé. Dělali jsme jak zamyšlení ze včerejška tak z dneška tak ze samotné závěrečky. Bohužel se odhlasovalo, že závěrečky už nebudou takové jaké bejvali... což mi velice vadí…
Tadeáš Kamínek

13. den - vlčata

Vzbudil nás Mrakoplaš-Radek, že prý Hvězdonoši očarovali zaklínadlo z Oktáva, tak jsme jim šli po krku a nakonec Mrakoplašovi. Měli jsme jet na kolech k posedům a jsme měli najít obchodníka, 2 čaroděje a u nich vydělávat. Pravej opak jsme dělali u obchodníka. Byli tam časové úseky a na každý jsme se museli napít vody s práškem a u obchodníka jsme kupovali kusy básničky a tou básničkou jsme měli přesvědčit kouzelníky, aby nám řekli, kde je Mrakoplaš. Ten nechal vylíhnout želvičky z vajíčka.
Samuel Nippert

14. den - skauti

Ráno jak jsme vzbudili, tak na dopolední program bylo dobývání tábora. Potom byl oběd. Po obědě byl poledňák a jako odpolední program bylo houpání a potom chystání dřeva na slibový oheň. Potom byly Švédské stoly a po nich slibový oheň, na kterém se zpívalo a slibovali vlčata i skauti. Pak byla dražba a po ní jsme mohli jít spát.
Amo

14. den - vlčata

V noci nebyl žádná noční hra. V 7:30 jsme měli budíček. Potom jako obvykle jsme šli na ranní píseň a rozcvičku. Pak jsme hráli Clasik=dobývání tábořiště Pak byl oběd. Na oběd. Na oběd byly špagety. Pak byla večeře, nebo-li Švédské stoly. Pak byl slibový oheň a dražba a potom jsme šli spát.
Kuba Kříž

15. den - skauti

Ráno jak jsme se vzbudili, tak byla rozcvička a pak ještě snídaně. Pak jsme se balili. Mysleli jsme si, že bude nástup tak jsme čekali na rodiče, než přijeli balili. Bylo horko a svítilo slunce. Balili jsme a balili jsme a balili jsme a balili jsme a balili jsme a pak byl nástup a po nástupu hra pak byla dražba a po držbě byl odjezd z tábora. Konec
DVD

15. den - vlčata

Dnes jako vždy ranní píseň a rozcvička. Na snídani byly zbytky ze Švédských stolů. Pak bylo balení. Potom byla svačina. Pokračovalo balení a přijížděly rodiče. Na oběd bylo rizoto s okurkama. Na konec byl nástup a potom hra Maršál. Pak jsme odjeli domů