Intercamp

16.5.2018 - 22.5.2018

1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den |

1. den

Letošní Intercamp byl podle mého názoru super. Což se dá také očekávat, protože ne nemám žádnou jinačí podobnou mezinárodní akci na srovnání. Ale pěkně od začátku. První den, nebo spíš noc, jsme nastoupili do busu kolem 22:19 a jelo se do Frankfurtu nad Mohanem. Cesta busem byla docela dlouhá, ale každý se nějak zabavil. Někdo spal, někdo drbal a někdo i zpíval. Možností bylo mnoho. Jelo se celou noc a někdy asi kolem 10 jsme se dostali do Frankfurtu. Bus zaparkoval na parkovišti vedle aquaparku, do kterého jsme po prohlídce města šli. Jak už jsem zmínil, tak jsme si prohlídli město, ale ne tak jednoduše, jak by si někdo mohl myslet. Byly jsme rozděleni do skupin asi po 9. V těchto skupinkách jsme plnili úkoly, jež nám byly zadány. Většinou to bylo jen dojít někam, ale párkrát to bylo i něco zajímavějšího. Ku příkladu poprosit někoho, aby řekl řeřicha. Prej česká challange (to jsme měli na tričku, který jsme všichni dostali) a pod to se nám měli ti lidi co to řekli podepsat. Ale nakonec všechny úkoly směřovali k aquaparku. Před aquaparkem jsme měli zastávku na Main tower, ze které jsme viděli široké okolí. V aquaparku to byla sranda. 2 tobogány skokanský můstek, sauna a mnoho dalšího. Po aquaparku následovala večeře, na kterou byla polívka. Jídlo se dalo, neurazilo. Po jídle se nastoupilo do busu a jelo se zase přes noc dál.
Ansorrin

2. den

Do Bruselu jsme dojeli hodně brzo ráno. Ještě byla tma. Řidič zastavil na parkovišti před Atomiem a tam se stálo až do rána. Ráno jsme se vzbudili, vypadli z busu na plácek kolem kašny a tam jsme dostali snídani. Na skautské poměry, teda našeho oddílu, byly bábovky něco tak nevídaného, že se tomu nechtělo věřit. Po úžasné snídani jsme se vydali do města. Někam víc do středu jsme dojeli šalinou. Půl hodiny jsme kupovali jízdenky. Pak jsme jeli asi 10 minut. Na zastávce jsme vystoupili a šli k nějaké katedrále, či co to bylo. Tam to některé lidi přestalo bavit. Odtrhli se od asi 20 členné skupiny a šli někam kam chtěli. Opětovný sraz byl u čokoládovny, do které jsme se také potom podívali. Viděli jsme výrobu pralinek a dva z nás si to i zkusili vlastníma rukama. Po úžasné návštěvě jsme se vydali do cíle naší cesty. Na samotný Intercamp. Dojeli jsme celkem rozumně, někdy kolem 5 hodiny. Postavili jsme stany, párty stan s kuchyní, potom následovalo jídlo a pak se šlo spát.

3. den

Tož to jsem se vzbudil a už jsem slyšel, jak nás svolávají na rozcvičku. Rozcvičku jsem si nějak odkroutil a se zbytkem stáda jsme se vrátili zpátky do subcampu. Na snídani byly palačinky, takže jsem se docela najedl. Potom jsme se přesunuli ke stagi, kde byl zbytek účastníků tábora. Kromě toho, že tam měl Tadeáš vystoupení, se tam taky tábor zahajoval. Následovaly jakési Onside Activities. Bylo to vlastně chození po stanovištích a plnění úkolů. Potom byl oběd. Sice už nevím, co bylo, ale byl oběd. Dále byly jakési Plaza Activities, což bylo opět plnění úkolů na stanovištích. Nakonec byla večeře. Byly burgery, takže jsem se opět najedl (byly výborné). Bohužel byly malé a příděl byl jeden burger na jednoho, takže jsem se vlastně nenajedl. Po večeři jsem se musel nastěhovat do jiného stanu, protože z party stanu mě vyhodili. Potom jsem se přidal k ostatním, kteří si seděli v kroužku a zpívali si.
David Morávek

4. den

Dnes jsme se probudili do svěžího Intercampového rána. Dnes nás čekal Hike (překlad “výlet”). Snídaně byla v anglickém stylu. Rozkazy zněly jasně do půl páté ať vás nevidíme v subcampu. nafasovali jsme svačiny a oběd a vyrazili. Naše cesta nejdříve směřovala k hangáru, kde jsme nafasovali možné trasy našeho Hiku. My si vybrali svoji. Nejdříve jsme došli do blízkého městečka. Zde si prohlédli místní kostel. Následně ve stínu jeho dveří jsme si udělali přestávku. Po dlouhém přemlouvání našich noh jsme se zvedli a vyrazili dál, když v tom někdo uviděl hřiště a zatoužil na něj jít. My, jelikož nebylo ani tolik hodin v kolik je dovoleno normálnímu člověku stávat, jsme se nebránili. Zde jsme si užívali naprosté svobody. Jinak řečeno. Hráli frisbee, opalovali se, užívali si slunce nebo nabírali enerii tolik potřebmou e zvládnutí tak naprosto výborné akce. Zkrátka a jednoduše jsme felili. Po dostatečně dlouhém odpočinku, obědu a poledním klidu jsme museli provětrat své peněženky. Utráceli jsme opravdu zajímavě. Někdo ochutnal místní zmrzlinu iný si dal místní kebab. Následoval přesun zpátky do subcampu. Cestou jsme udělali ze sebe obrovské hlupáky, jelikož jsme nepočítali s tím, že slunce bude dnes tolik svítit. Dnešní večeře byla též zajímavá jako samotný Hike. Dnes byl na programu Food Festival. Náš subcamp se rozhodl dělat taštičky z bramborového těsta s povidly posypané grankem a osmahlou strouhankou s trochou cukru. Hned po hotdogách jsme měli nejdelší frontu v celém Intercampu. Já a několik dalších lidí jsme obstarávali jídlo pro naše kuchaře. Skoro ke konci Food Festivalu se zvedl proský vítr a začalo pršet, proto jsme se přesunili zpátky do subcampu. Zde jsme dovařili ztek taštiček a rozdali je u okolních výprav. Ak následovalo volno jako skoro každý den a umývání nádobí. Tento den zakončilo hraní na kytaru do pozdních hodin.
Daniel Holuša

5. den

Ráno bylo dosti sychravo, a proto nebyla rozcvička. Následovala snídaně od našeho svělého kuchařského týmu a opláchnutí se na závěrečný ceremoniál, jenž probíhal za starým leteckým hangárem, ve kterém býval každý večer Scout’s Club. Měli tam proslov důležití lidé a kuličkový stroj, na jehož konci se odkryl název Intercamp. Na tomto ukončovacím ceremoniálu jsme se dozvěděli, že další IC bude Holandsku. Po návratu do subcampu jsme zbourali tábor a vyrazili směr Maastricht. V něm následovalo aqaparské rachtání se a prozkoumávání města, či felení před autobusem. Nakonec byla večeře a noční přesun do německého města Norimberk.

6. den

Ráno jsme se probudili celý rozlámaní a unavení, jelikož jsme ještě stále jeli v autobuse. Naše poslední velká zastávka byla v něměckém městě Norimberk. Zde jsme si vychutnali snídani, která byla mazána Bažňákovou občaknou. Následoval rozchod po památkách. Já se jich se svojí skupinkou nemohl nabažit. Cestou jsme ochutnali i místní jahody a podivovali jsme se proč v jednom kostele je Ježíš ukřižován písmeně T. Nakonec jsme se vrátli zpátky na parkoviště, kde jsme dostali svůj poslední, ale vytoužený oběd. Poté nasedat do autobusu. Odtud zpátky do česka a potom do Brna. Za mně byl Intercamp 2018 velice podařený a zatím patří k jedněm z nejlepších akcí roku 2018.