Jaráky s Poštolkami - Jumanji

4.2.2018 - 10.2.2018

1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 7. den |

1. den

14:40 sraz na Ečerově. První šalinou jsme vyrazili k hotelu Grand a pak autobusem do Přerova a pak dalším autobusem do Velkého Újezdu. Přišli jsme na faru a ubytovali se. V pět jsme začali hrát seznamováky. Dále jsme zpívali a večer jsme s byli podívat, jak vypadá zahrada, tam jsme hráli schovku a šli jsme spát.
Matěj Dvořák

2. den

Druhý den začal jako vždy budíčkem. Budíček byl pomocí hudby z reproduktoru. Po něm následovalo oblékání a běh na rozcvičku. Po ,,úžasné,, rozcvičce následovala dosud nejlepší část již proběhlého dne, a tou byla snídaně. Na snídani byly buchty, které jsme přivezli z domu. V některých kouscích buchty, muffinů, závinů a já nevím čeho ještě, byl papírek, na kterém bylo něco napsáno. Většina lidí tam měla něco ve stylu: ,,Jsi úžasný/úžasná“. Po této velice dobré snídani byla etapa. Anajka nás uvedla do děje a pak jsme hodili kostkou. Tím jsme na sebe přivolali hněv vysoce nebezpečných tučňáků. Museli jsme se co nejrychleji dostat z fary, aby nám neublížili. To se nám povedlo, ale v naší faře byli tučňáci! Co s tím? Bylo nám řečeno, že musíme dostat svoji faru zpět tak, že porazíme tučňáky. Toho jsme měli docílit tak, že jsme jim vytrhávali ocasy (šátky, které měli za pasem) a zabírat jejich hnízda. Postupem času jsme se probojovali až do fary a úplně v posledním pokoji ve druhém patře jsme osvobodili lachtana, který všechny tučňáky zahnal. Tak skončila první etapa. Po této akční etapě jsme se přesunuli dovnitř, kde jsme hráli ,,parlament“. Bylo to docela vtipné a taky u toho bylo plno rozruchu. Řevu taky nebylo úplně málo. Po tomto sedavém programu jsme měli ,,střepy“. Na výběr bylo mezi ,,základy společenských tanců“ a dalšími dvěma programy, ale ty jsem zapomněl. Po tančení jsme měli další etapu. Tentokrát jsme stavěli z lega auta, jenž nám měla pomoci rychleji se pohybovat po mapě. Ale stavět auto nebylo tak jednoduché. Polovina týmu viděla návod, ale nemohla stavět a ta druhá mohla stavět, ale zase neviděla návod, takže jsme se museli domlouvat a bylo to trochu složité. Ale taky to bylo fajn. Po takto namáhavém programu jsme se bavili různými hrami a zpěvem a podobnýma party hrami. Večer se nám pěkně natahoval a najednou… noční hra!!! Ano, nešli jsme spát, což udělalo noční hru ještě lepší, protože nikdo nebyl unavenej a rozespalej. Hra spočívala v tom, že jsme byli rozděleni na tři týmy. Dva týmy byly teroristů a jeden tým policistů. Úkolem teroristů bylo najít druhou skupinu teroristů a vyměnit si informace. Jedna skupina měla informace o tom kde leží bomba a druhá měla informace, kde máme bombu odbouchnout. Práce policistů byla taková, že měli zastavit všechny teroristy. Museli je prvně najít a pak je zatknout. Celé nadšení ze hry umocňovala skutečnost, že jsme museli používat vysílačky a že s každým týmem hrál vedoucí. A pak taky to, že jsme se dostali na jiný konec městyse. Bohužel policisté byli moc aktivní a tak hra skončila asi po patnácti minutách. Ale i tak jsem si to užil a byl bych rád, kdyby se někdy v budoucnu podobný koncept zopakoval. Po této poněkud neplánovaně kratší noční hře se šlo do postele, ve které se dostavil blažený spánek a ve které jsme mohli přemítat o každé události, kterou jsme za celý dlouhý den zažili. Bylo asi něco kolem půlnoci, když se u většiny přemítání změnilo v blažený spánek. Za mě to byl skvělý a namáhavý den ještě lepších a namáhavějších jaráků.
Ansorrin

3. den

Bylo 7:30 když zazněl budíček a my jsme museli vstát a jít na rozcvičku, která byla jako obvykle venku. Až skončila rozcvička, tak byla chvíle na ranní hygienu a úklid pokoje. Po úklidu následovala snídaně, na které jsme jedli makový závin. Poté byla etapa, na které jsme po našich skupinkách museli dělat selfie s lidma, nebo s místama na papírku, který jsme dostali. Příběh v etapě o téhle hře byl takový, že se nám ztratil plán ke hře Jumanji a my jsme ho museli znovu objevit. Pak následovala vlajkovka, kvůli které jsme museli jít k lesu, který ležel za městysem. První dvě hry, které jsme hráli s hadrovými koulemi, vyhráli oba týmy po jedné hře. Pak skautky řekly, že ony to hrají jinak, tak jsme to hráli podle nich. Po obědě byla další etapa, při které jsme luštili šifry a jejich výsledek jsme zadali do počítače a ten nám řekl, kde je další šifra. Šifer bylo celkem 5 nebo 6. Následovala večeře, po které jsme šli do tmy po vesnici (městysu) hrát běhací hru se svíčkama, ve které šlo o zhasnutí svíček protivníka. Na konci hry jsme se sešli na náměstí, od kterého jsme šli za městys na pole, na kterém jsme hráli slunovrahy, ve kterých jde o zhasnutí svíčky jedním týmem, druhý musí ochránit tu svíčku. Po této hře jsme šli zpátky na faru, kde jsme udělali večerní hygienu a šli spát.Konec.
Wabi

4. den

Ráno když jsme se vzbudili, udělali takové ty ranní rutyně a poté i rozcvičku s J-P, byla etapovka (Jumanji), ve které jsem dělali různé minihry. Poté nastaly různé pohybové hry na hřišti. Po těchto hrách nastaly střepy - kafe, tanec a deskové hry. Já (Syslík) byl na programu kafe. Na tomto programu bylo asi nejvíc lidí. Program byl poměrně zajímavý, jelikož zde nebyla jen ochutnávka, ale i něco jako teorie → jak vzniká kafe, případně druhy kávy. Pak byl dělený program na mladší účastníky a starší účastníky. Nevím, co hráli mladší, ale my měli hru o kradení věcí a pátrání po nich, ale také o moderátorovi. Pak byla Aniččina etapa s vypínači a večeře.
Syslík

5. den

Dnešní rozcvičku měla Žabka a byla fakt super, protože byla ve spacácích. Po snídaninám plánek řekl, že musíme jít dopadnout Nibora Smajliva na Svatý Kopeček, takže jsme měli asi 20 minut, abychom si sbalili věci. Pak jsme šli na zastávku autobusu a jeli jsme pár zastávek. V nějaké vesnici jsme vystoupili a šli jsme přes vesnici, která se jmenovala Velká Bystřice. Nad tou vesnicí jsme začali hrát hru na vrahy. Pak jsme jsme šli po zelné v nějaké chatové oblasti, v ní jsme začali hrát potopu, nálet a bombu atd. Potom jsme došli na palouček, kde jsme si zahráli triangl. Potom nás Anajka poslala skupinách na Svatý Kopeček. Tam jsme házeli hadrový koule po Niborovi (Foxe). Poté co došli všechny skupiny tak byl oběd, chleba s paštikou nebo sýrem. Ze Svatého Kopečku jsme šli pře hřiště, na kterém jsme dělali blbosti. Pak jsme šli lesem a došli jsme na to stejné místo, kde jsme hráli triangl, ale tentokrát jsme hráli na koně a jezdce. Zpátky jsme šli stejnou cestou, ale u Velké Bystřice jsme hráli HUTUTUTU. Stejně jsme šli až do vesnice, tam jsme nastoupili do autobusu a jeli do Velkého Újezdu. Po příchodu na faru byla večeře a po večeři jsme zpívali a hráli jsme hru podle Vašuta. Spát jsme šli asi 21:30, což nebylo nic neobvyklého.
Dino

6. den

Ráno bylo jako každé jiné, vzbudili nás, měli jsme rozcvičku. Pak až jsme se vrátili z venku, tak nám vedoucí řekli, že si máme zavázat oči šátkem. Těsně před tím než jsme si zavázali oči tak jsme viděli, jak vedoucí zapalují svíčku. Potom nás odvedli do různých místností, po různých týmech. Prvně jsme byli v koupelně, pak jsme šli do společenské místnosti, kde nám po dodělání nedovolili nedovolili hrát Minecraft. Nakonec jsme šli do kuchyně kde byla snídaně. Vadilo mi, že jsem mohl jenom housku a ostatní hoši. Potom byl dělený program na starší a mladší. Já jsem byl v mladších a stavěli jsme tam věže ze špejlí. Potom bylo finále etapy. Etapa spočíval v tom, že nás chytali všechny postavy ze hry. My jsme měli za úkol popraskat balónky, postupně a získat tak plánek. Potom jsme chytali postavu, která hrála tučňáka. Nakonec jsme odpalovali plánek římskou svící. Večer až do 1 hodiny ranní byl zábavný program. První část byla o tom, že 1 člověk musel uhodnout zda ten druhý říká pravdu. Potom tam bylo 1 plato vajíček a na něm byly uvařený i neuvařený vajíčka a ty se rozklepávali o hlavu. Pak byl ještě Just Dance.
Ondra Prokeš

7. den

Ráno nebylo jako každé, bylo divné, my jsme totiž cvičili vevnitř. Pak byla snídaně, po ní jsme si šli všichni šli uklidit věci a sbalit je. Potom byl oběd a hodnotili jsme, jak se nám líbili Jaráky(Jumanji). Mezi tím jsme naházeli baťohy na postele. A šli jsme k zastávce autobusu a tam 5 minut čekali. Pak jsme nastoupili do autobusu a jeli a já jsem málem usnul, díky J-Pmu, který mě probudil. Ano byl jsem unavený. Pak jsme přijeli na nádraží autobusů Pak si všichni šli něco koupit a pak jsme jeli. Cesta byla super, protože v autobuse bal Wi-Fi. Pak jsme dojeli do Brna a šli jsme na 1(šalinu) a jeli na Ečerovu.