Podzimní vícedeňák skautů

27.10.2016 - 30.10.2016

1. Den - skauti | 2. Den - skauti | 3. Den - skauti | 4. Den - skauti |

1. Den - skauti

Sraz byl na Ečerově. Potom jsme nastoupili na autobus a jeli jsme do Okřížek, kde jsme přestoupili na autobus, kterým jsme jeli do Opatova. Z autobusu jsme šli k faře. Ještě jsme nemohli dovnitř tak jsme blbli s pneumatikami od traktoru. Pak jsme se šli nastěhovat a zjistili jsme, že fara je luxusní. měli tam například obrazy, malovaný strop a někde i podlažní topení. Potom jak jsme se ubytovali, tak jsme hráli hry na důvěru, kse jsme nejdřív byli vevnitř a pak jsme šli ven, kde jsme to udělali tak, že jsme si stoupli do dvou řad, natáhli jsme ruce před sebe a jeden mezi řadami měl proběhnout a věřit ostatním, že před ním zvednou ruce. Na oběd byli špagety. Po obědě jsme poznávali věci v Opatově. Na večeři byla kaše, po které jsme hráli upíry a sardel a bylo to super. V noci byla etapa.

2. Den - skauti

V noci nás probudil Arthasův(Kubův) hlas, že jsme v nějací “paladinové” a máme něco udělat. Ze začátku si asi všichni říkali co se s ním stalo, že nás budí, ale pak už mám byl spánek jedno. Rychle jsme se oblékli a šli jsme do přízemí, kde jsme se měli shromáždit. Tam nás Arthas a Tirion(Vašek) uvedli do děje, kde se pokoušíme porazit nemrtvé, kteří se tu objevili. Porazili jsme je tak, že jsme měli sbírat svítící kolečka, a z nich utvořit super duper artefakt. Když jsme zemřeli, tak jsme měli jít oživit na hřbitově, kde jsme měli čekat na Arthase. Hřbitov byl opravdu fakt moc pěkně zpracován(viz panteří stránky nebo odkaz:http://panteri.skauting.cz/admin/foto.php?id_foto=14878&typ=akce&id_typ=1964). Venku(kam jsme měli hledat ty kroužky) byli nemrtví, ti nás zabíjeli. Po hře se šlo spát. Ráno byla rozcvička. Jako dopolední program byly volitelňáky. Na výběr bylo Ufo, Ping pong nebo Dřevárny. Dřevárny byly s Kubou a byli moc fajn. Ufo bylo s Vaškem a ping pong se Štěpánem. Pak si každá družina dělala vlastní oběd. Mamuti měli palačinky, kamzíci pizzu Hawai a svišti předkrm,špagety a zákusek. Po obědě byl program výlet. Šli jsme a šli a cestou hledali kousky mapy nebo jsme hráli vlajkovku či spoustu jiných her. Na konci jsme potkali mága, který nám řekl co bychom měli dělat dál. Ansorrin se cestou k faře vedoucím zepřel a chtěl být s tím zlým. Utíkal před Vaškem a Kubou. Večer byl Ansorrin popraven a oživen světlem. Od té doby nikdo nesměl dělat borčus, jinak by už ho neobživili. Pak se šlo spát a předtím se možná dělalo ještě něco, ale to už jedno. Byl to jeden z nejlepších vícedeňáků, které jsem kdy zažil. Ne-li úplně nejlepší. Všechno bylo moc fajn, jak jídlo tak program, tak i vedoucí a skauti. Rád bych si hodně podobný vícedeňák zopakoval.
Ansorrin

3. Den - skauti

Ráno se nám vůbec nechtělo vstávat, chtěli jsme spát. Jeliož a protože jsme si tento vícedeňák chtěli užít tak jsme rači vstali. Po rozcvičce jsme se dozvěděli kam má jaká družina jit. Jedna se učila vlajkovou abecedu jménem Semafor, druhá stavěla opevnění proti nemrtvým a ta poslední dělala z dýni strašáky. Následovali rukodělky, které bali prakticky zaměřené. Po obědě jsme jsme dostali zprávu, že se bude konat v jednom ze sálů
interaktivní hra Hamlet od Viliema Shakespaera. Začínalo to otázkou, jenž je všem známa: "Být či nebýt? to je ta otázka to je oč tu běží. Následně jsme se dozvěděli, že Hamletova matka je královna a její manžel nedávno zemřel a neuběhl ani týden a ona už má jiného a nectí smutek. Následně se Hamet setkává se svým kamarádem Derpem.(No Derp je jeho jméno i jeho povolání. Jeho účelem je muzicírovat od rána do večera). Následně nám Hamlet vše vysvětlil a venku my se pustili do práce. Po nějakém čase jsme vstanuli venku, kde nás čekala závěrečná scénka. Bohužel všichni zemřeli. Po vstřebání dojmů nás čekal náš princ Arthas s rozkazem sesbírat části obrazu Kelthuzada. Po menších chybkách jsme se všichni dospěli k stejnému obrázku. Zatímco my jsme lítali po vesnice Arthas zjistil, kde se nachází Kelthuzadovo sídlo sídlo. Tam nás čekal kouzelník z Kirin Tor kouzelnické školy následovala večeře a po ní Partička a stezka odvahy ve starých stájích. Poté spát.

4. Den - skauti

Ráno jsme se probudili jako už to bývá zvykem do nového nového dne. Snídaně nám opět dodala sil. Vedoucí nám oznámili, že dnes odjíždíme a že si máme v průběhu dne balit. Během dne si zahráli Fotbal a Ufobal. Následoval zpětná vazba a oběd. No a pak domů.