Celooddílový vícedenní výlet

28.10.2015 - 1.11.2015

1. den - skauti | 1. den - vlčata | 2. den - skauti | 2. den - vlčata | 3. den - skauti | 3. den - vlčata | 4. den skauti | 5. den skauti |

1. den - skauti

Dnes jsme v 10,00 vyrazili z Ečerovy tramvají do Vozovny Komín. Z Vozovny Komín jsme autobusem č. 84 narvaní jako sardinky do Královopolského nádraží. Tam jsme si chvíli četl program Čs. Legií-výstava. Velmi zajímavé. Nakonec jsme vlakem jeli do Tišnova, kde jsme nasedli do i tak přeplněného vlaku. Po čase bylo ve vlaku dusno a velké vedro. Ostatní cestující vystupovali jen velmi vzácně a tak jsme sami nakonec vystoupili v Novém Městě na Moravě odkud jsme taky šli do Pohledce. V Pohledci jsme došli do kulturního domu a my jako skauti jsme se vybalili na pódiu. Následovaly hry na seznámení- v kruhu z lidí byl jeden člověk a na koho šel ten musel říct 2x svoje jméno a 2x jméno kamaráda (př. Teo, Teo, Martin, Martin) a na zvoleného kamaráda šel člověk uvnitř kruhu. Pak nám bylo oznámeno Téma letošní etapy: Nikola Tesla. Řekli nám, že musíme projít několia testy na přijetí do Teslovy továrny. První test byl fyzický- co nejdýl vydržet s nohama v pravém úhlu, celá družina jen na dvou nohách, co nejvíc dřepů se členem družiny na zádech. Následoval životopisný test Nikoly Tesly - dali nám životopis N. Tesly, my se ho naučily a bez životopisu vyplnili test. Následně jsme šli ven na louku a rozdělili se do dvou týmů. Každý tým měl kruh a v kruhu 5 koulí. Úkolem bylo zbavit se všech koulí tak že je dáme do kruhu druhého týmu. Kruhy jsme mohli bránit. Po této hře jsme si dali vytouženou večeři. Když večeře zknočila tak jsme šli do velkého sálu hrát na vraha a na ovečky a vlky. Po tomhle zábavném programu jsme si pustili film - Velká šetka. Po filmu jsme šli spát.
Kuba H.

1. den - vlčata

Sešli jsme se u Ečerky, tam jsme se rozloučili a jeli jsme tramvají na nádraží, z nádraží jsme jeli vlakem do Nového města na Moravě a šli do Pohledce a tam jsme se ubydlili.Vytáhli jsme spacáky a karimatku a měli jsme večeři. Vojta P.

2. den - skauti

Den začal rozcvičkou. Po běhu k obecnímu hřišti a zpátky se konala snídaně. Následoval etapa s Nikolou Teslou. Jelikož jsme předchozí den byli přijati jako dělníci do Teslovy továrny, museli jsme začít pracovat. Jedna část přetstavovala obvody a ta druhá se snažila se snažila udělat co nejdelší bludiště na papír a současně také z papíru vytrhat co nejdelší kus. Tahle etapa dopadla nerozhodně. Po etapě byl oběd. Tentokrát se kuchař moc nepředvedl, jelikož polívku přesolil a polovina oddílu ji shledala nepoživatelnou. Následný polední klid narušila až Vojtova hra po blízkém okolí, v níž jsme v první části museli běžet s batohy na břiše po cestě vyznačené fáborky a pamatovat si 8 pěti místných kódů, které jsme nakonec Vojtovi řekli. Druhá část spočívala v tom, že batoh tentokrát nesli vlčata. Následovala hra Člověče nezlob se, kterou jsme nehráli s figurkami, ale vlastními těly. Po vydatné večeři jsme se přesunuli zpět do sálu. Ten se ale změnil v bitevní pole. Petr nám rozdal hadrové koule a my se do sebe vší silou pustili. Den byl zakončen Teslovým projevem o nebezpečí, plynoucí z jeho nového vynálezu. Tesla byl následně unesen a my se museli vplížit zpět do kulturního domu. S pocitem nejistoty jsme ulehli ke spánku a očekávali další posun v etapovce.
Kuba H.

2. den - vlčata

Skauti si museli sbalit všechny svoje věci do batohu. A jiným způsobem, než na zádech přenést po vyznačené trase společně s námi vlčaty do cíle. Během cesty jsme si všímali papírků a museli si zapamatovat, co je na nich napsáno. V cíli u Vojty jsme říkali vše, co jsme si zapamatovali. Nazpět vlčata nesla jeden batoh a skauti všechny ostatní. Hra se mi moc líbila
Honza Kuchař

3. den - skauti

Probudili jsme se s vědomím, že dnes se stane něco důležitého. Unesli Teslu!
aše intuice byla správná. Po snídani jsme každý vyfasovali balíček na cestu. Teslův společník nám také dal mapu. Vypravili jsme se směr Vávrova skála, na které nás čekala první indície. Ty jsme pečlivě schovali a prozatím na ně zapomněli. Z Vávrovy skály jsme se poté vydali dál od Pohledce. V lese kam jsme dorazili čekali mafiáni. Abychom mohli pokračovat museli jsme přejít přes jejich území a přitom nést jednoho člena. Všichni jsme nakonec prošli a tak nám již nic nebránilo v cestě. Jelikož se blížil čas oběda obsadili jsem rozcestí a všichni se schutí ládovali Májkou a rohlíkem. Okolí rozcestí také bylo místo pro další hru - maják. Člověk se zavázanými oči byl maják a my jsme se k němu museli neslyšně dostat. Po této plížící hře jsme pokračovali dál nekonečnou cestou. Každý se bavil jinak. Někdo hrál dračí doupě, jiný si povídal s vedoucím a někdo jen tak obdivoval okolní krajinu. Ve starém rekreačním areálu Nemocnice u sv. Anny jsme si zahráli ringo a poté došli až na Paseckou skálu. Zde nechybělo vrcholové selfie. Indície, které jsme cestou sbírali, jsme nyní vytáhli ze svých kapes a začali luštit. Navedli nás na místo Teslovy laboratoře a my jsme museli zjistit heslo. Po zjištění nás počítač pustil dovnitř. Tím náš výlet bohužel končil a zbývalo se jen vrátit zpátky do kulturáku. Večer zbyl ještě čas na plnění stezek. Na závěr jsme si ještě zahráli noční hru se sfoukáváním svíček a s pocitem objevení Teslovy laboratoře jsme šli spát.
Kuba Holuša

3. den - vlčata

Dnes byl celodenní výlet. Bylo to super, protože jsem hrál s Danem dračák. Hráli jsme hru, že jsme museli přenést jednoho člena družiny přes území mafiánů. Mafiáni nás mohli vybíjet hadrovými koulemi. Když nás trefili, museli jsme se vracet na start. Další úkol byl získat indície o Teslově laboratoři. Další věc byla hra maják. Pak jsme hráli hru ringo, bylo to super, pak jsme zase chvíli šli. Došli jsme ke skále, vyšli jsme až nahoru, byl tam odtud krásný výhled, pak jsme zase šli, pak až jsme došli, tak jsme hledali heslo k Teslově laboratoři. Večer jsme hráli pingpong a psali jsme stezky. Asi ve 22:00 jsme šli ven hrát noční hru. Bylo to super!
Ondra Prokeš

4. den skauti

Jak jsme vstali byla rozcvička. Po rozcvičce následovala snídaně. Po snídani jsme měli asi 10 minut a následoval program, byl to totiž vzdělávací program. U Pera jsme se učili dělat s jízdním řádem a vlakovým, autobusovým, šalinovým a dělali jsme to i na počítači. Vzdělávací programi byli 2, ten druhý byl u Jeňoura a J-P a byl to lékařský program, který spočíval v tom že si Jeňour a J-P vymyslí nemoc a my na ni přinesli lék. Pak se šlo ven A hrál se Fotbal skauti VS. vlčata + ke každému nějaký vedoucí. Poté byl oběd, který opět vařil Ondra. Poté jsme měli odpolední klid a uý es začalo stmívat a začala hra s úkoly za body a za to se kupovalo kobercovka, nůžky lopata a s tím jsme měli přenést vajíčko.
Vojta N.

5. den skauti

V neděli ráno jsme si dali jak už bylo zvykem Ondrovu lahodnou snídani. Během této snídaně jak jsem už zmínil velmi lahodné přišli britské noviny informující britské občany o unesení srbského fyzika N. Tesly a začínající 1. světové válce. Po snídani jsme hráli všemi dobře známou hru Pašeráci. Pro jistotu vysvětlím pravidla. Nejdříve se všichni rozdělí do do 2 týmů. Jedni se stanou obránci a ti druzí se stanou útočníky(pašeráky). Obránci se postaví do předem připraveného kruhu z uzlovačky(lana). Pašeráci se snaží do prostřed tohoto kruhu pronést (propašovat) kartičky. Zhruba po časovém úseku 20 minut se role pašeráků a obránců vymění. Zde vyhrál tým se Štěpánem. Nesměl chybět úklid, protože dnes se odjíždělo domů. :-( Poté co jsme sbalili a uklidili jsme se vyfotili a dostali jsme oběd, který byl též lahodný jako snídaně možná o něco víc lepší. Na cestu jsme dostali pití od firmy Saguaro s citrónovou příchutí a Horalky. Dále jsme šli na vlak a potom v Brně na šalinu a potom domů.