Vícedenní výlet do Koněšína

5.4.2013 - 7.4.2013

1. den | 2. den | 3. den |

1. den

Sraz na vícedenní výlet byl na konečné Ečerova v 14:50. Jeňour jel o šalinu dřív, aby stihl koupit na nádraží jízdenku na vlak. Vlakem jsme dojeli na nádraží Studenec. Ve Studenci začala první akce. Byly všem zavázány oči a ruce a jednomu byly dány informace, kam se májí všichni dostat. Místem byla fara ve vedlejší vesnici v Koněšíně. Jakmile se sem všichni dostali, vybalili jsme se a byla večeře - česneková pomazánka. Po vydatné večeři byl další program - Laboratoř. Na faře bylo rozmístěno několik stanovišť, kde se plnil vždy nějaký úkol. Prvním stanovištěm byly kovové hlavolamy - museli jsme je rozdělat a dát zase dohromady. Dále zde byly Speciální efekty - několik fyzikálních pokusů. Dalším stanovištěm bylo kreslení portrétů ve dvojicích, zapojování jednoduchých elektrických obvodů a odpalování raket. Každý se vystřídal i vícekrát na jednom stanovišti. Po tomto programu jsme se dívali na film a pak jsme šli spát.
Ondra

2. den

Budíček byl v 8 hodin ráno. Na farní zahradě byla rozcvička. Ve dvou týmech jsme soutěžili vždy proti sobě v určité disciplíně. Pak byla snídaně - rohlíky s nutellou a čajem. Dopolední program začal tím, že bylo úkolem, pomocí instrukcí z vysílaček chytit nebezpečného zločince, kterým byl Ruprd v nápadném převleku, který přijel ráno a nikdo o něm nevěděl. Po svačině - banány, byly tři programy: policejní trenažér s Jeňourem, testy s Ondrou a střelba ze vzduchovky s Ruprdem. VoBr mezitím uvařil oběd - guláš s houskovým knedlíkem. V poledním klidu byla možnost shlédnou další film. Pak jsme se vydali na menší výlet. Po cestě jsme hráli hru na zrádce - jeden z nás dostal fix a měl označit nenápadně všechny ostatní, kteří měli za úkol ho odhalit. Michelinovi se podařilo všechny označkovat. Když jsme se blížili k lesu, z vysílaček jsme uslyšeli volání o pomoc a tak jsme přidali do tempa a našli tři zraněné, které jsme měli za úkol ošetřit. VoBr měl krvácení z ruky, Jeňour kulku v břiše a Ruprdovi tekla krev z nosu. Po nutném ošetření jsme pokračovali dál. Sešli jsme až dolů k Dalešické přehradě. Slezli jsme až dolů k vodě po skalách. Tam byl další úkol. Z ostrova jsme museli přijmout zprávu vysílanou v morseovce. Na ostrov jsme se doplavili člunem. Pak jsme odnesli člun k autu a vrátili se na faru, kde byla nachystaná večeře - párky. Večerním programem bylo několik kol Palerma. Potom jsme obdrželi informace o místě a čase, kde proběhne předávka zboží, které jsme měli zabránit. Úkolem bylo dostat se na místo a chytit, ty, co si zboží předávali. Nakonec jsme si zahráli na faře hru Na upíry a šli jsme spát.

3. den

V neděli jsme vstávali v 9h. Na snídani bylo mysli s mlékem. Pak jsme se vydali na fotbal. Našli jsme menší plácek za vesnicí, který nám akorát stačil. Hráli jsme téměř do 11 hodin, kdy se část z nás odebrala na mši. Ostatní se mezitím balili. Po mši byl oběd - čočková polévka a těstoviny s tvarohem. Po chvilce odpočinku jsme začali uklízet faru, každý nějakou část. Pak jsme si vzali věci a jeli zase vlakem domů.