Pátý Vícedeňák - Koněšín

5.5.2006 - 8.5.2006

1. Den | 2. Den | 3. Den | 4. Den | Bodování |

1. Den - hledání lístků

Naše cesty se sešly tradičně na konečné 1 a 3. Chvíli jsme vyčkávali na opozdilce a když odbila tři čtvrtě na tři, vypravili jsme se jedničkou na nádraží. Po půlhodinové jízdě tramvají jsme vystoupili a šli směrem ke Zvonařce. Když jsme dorazili na místo našeho autobusu, stál už tam a byl celý plný. Ale i přes tyto obtíže jsme se tam „vecpali“ a nastala pro nás hodinová jízda autobusem. Po této hodině jsme dojeli do Náměště nad Oslavou a tam se štěstím „chytli“ náš autobus, který jel přímo na místo – do Koněšína. Na faře nás zatím čekali čtyři vyvolení, kteří se necpali v autobuse, ale jeli s Řehtim autem. Následně jsme se začali zabydlovat a vytahovat čisté oblečení. Pak, když jsme se převléknuli, šli jsme si zahrát pár her. Nejdřív to byli pitbulové. Pak byla večeře. Na ni byli věci, které nám zbyly a jinak pomazánka. Po večeři na nás někdo zazvonil a nechal tam ležet papír, na kterém bylo napsáno, abychom šli hledat na zahradu skleničku s papírem. Potom jsme si ještě zahráli sardele a upíry. To bylo asi tak do 10 hodin. Pak jsme museli jít spát.

Ruprd

2. Den - pašování lístečků

Ráno byla rozcvička a snídaně. Po snídani jsme dostali látku na družinové vlajky. Přestože si každá družina měla s sebou vzít aspoň 3 obrázky družinového zvířete, většina to dělala buď z knížky Vojty nebo z voleje. Pak bylo volno až do oběda – na který byly špagety. Po obědě jsme dostali další zprávu od Sancheze. Což v stručném „překladu“ znamená, že máme na zahradě mezi kameny hledat již včera zmiňované materiály. Vyházeli jsme všechny kameny, ale krabice s papírky a dopisem jsme našli až na posledním místě. Ve zprávě bylo napsáno, že máme kartičky rozdělit do družin, označit si je nějakým znakem, stanovit si na zahradě stanoviště a odnést je po jedné na určité místo. Vše má proběhnout v noci, aby nás nikdo neviděl. Potom jsme šli hrát na zdejší hřiště fotbal, který skončil 7:3, ale poražené družstvo slíbilo odvetu. Po fotbalu byla večeře a Palermo. V noci asi bude Etapa.
Noc ze soboty na neděli: Vedoucí nás probudili v 1 hodinu ráno. Všechno probíhalo tak, jak Sanchez řekl s tím problémem, že nás chytali vedoucí. Po úspěšném propašování všech kartiček na daná místa po vesnici jsme šli spát.

Jeník B.

3. Den - šifry

Ráno jsme se probudili kolem 8 hodiny. Byla snídaně a volno. V 11 hodin jsme šli na mši do kostela. Po kostele byl lunchmeat s bramborami, volno a plánoval se výlet, který byl však zamítnut a nahrazen odvetou fotbalistů. Ta se skutečně povedla a skončila s výsledkem 5:3. Potom se hrál kanistr a na faře etapa sbírání lístečků se zašifrovanými slovy. Na večeři byly palačinky, ale protože jsme měli jen jednu pánev, půjčovali jsme si od místních. Po večeři nastala historická událost – Volil se název oddílu. Bylo několik kol hlasování asi z 25 navrhnutých názvů. Největší konkurenci měli Tarzani a Panteři, ale byli tu i názvy jako Vačičáci. Nakonec většina hlasovala pro jedno a tak jsme se stali Pantery. Zahráli jsme si ještě Palermo a něco po půlnoci jsme šli spát.

4. Den - polapení Sancheze

Ráno jsme se probudili a začali se balit (všichni až na Ruprda). Pak byla snídaně a po ní nám vedoucí dali lístečky, které jsme předchozího dne sbírali. Na lístečcích byly šifry, ale nakonec nám vyšlo ,že Sanchez chce o půl desáté na kopci za Koněšínem zabít starostu. Sancheze jsme chytli a přivedli ho zpět. Cestou se sice pokusil utéct, ale nepovedlo se mu to. Pak se uklízelo, balilo a byl oběd. Po obědě jsme šli na výlet k Dalešické přehradě. Cestou ypátky jsem si zahráli pašeráky. Až jsme se vrátili, vzali jsme batohy a šli 5 hm na vlak, na který jsme ještě chvíli čekali (asi půl hodiny). Ve vlaku jsme hráli Palermo, při kterém jsme se hodně nasmáli.