Podzimky

27.10.2011 - 30.10.2011

1. den | 2. den | 3. den | 4. den |

1. den - Útěk do bezpečí

Ráno byl sraz v 7:50 na Ečerové. Odtamtud se jelo na hlavní nádraží a potom se šlo na Zvonařku. Do Telče se jelo přeplněným autobusem. My jsme měli místenky, tak jsme mohli sedět. Dojeli jsme do Telče a její jsme vlakem do Dačic. Z Dačic jsme jeli autobusem do Českého Rudolce. Následoval oběd a zabydlení ve srubu. Následoval fotbal, který trval hodně dlouho. Následovala šílená hra Garáže. Následovalo zahájení etapovky. Téma je Robinson Crusoe. Crusoe zavraždil Patrika a jeho bratři na nás po cestě do srubu číhali. Následovali večerka, čištění zubů a spaní.
Kuba Holuša

Svišti (9b), Kamzíci (6b), Mamuti (3b),

2. den - Crusoe kronikářem

Budíček byl v 8:00, kdy nám Jeňour zahrál na kytaru písničku. Po budíčku klasicky rozcvička s Davidem a Jeňourem. Potom hygiena, úklid stanů ... totiž srubu. Potom snídaně, bylo strašně moc buchet, že jich polovina zbyla, ale postupem dne se to snědlo. Potom byla možnost jít za Tomášem nebo Bacilem a Komárem. U Tomáše se hráli Dostihy a sázky a u Bacila a Komára Jungle speed. Tato hra trvala asi 2 hod a pak byla etapa. Museli jsme na člun a sbírat balonky na kterých bylo napsáno, kde se plavil. Potom jsme měli oběd. Večer byl zábavný program s Bacilem. Tato hra byla podobná Partičce. Byla prostě sranda. Byly to aktivity: volání telefonem, nic než otázka, změna, nekonečný příběh atd. Nejdelší bylo volání telefonem, které hráli asi všichni. Nakonec jsme si vyčistili zuby a šli spát.
Lukáš Hudec

Svišti (9b), Kamzíci (6b), Mamuti (6b),

3. den - Bouřka - záchrana

Budíček byl pozdější, nevím přesně kdy. Rozcvička byla na hřišti, hygiena a potom snídaně musli. Následovali pašeráci a na oběd byly přírodní řízky s rýží. Potom bylo pexeso s Vobrem a morseovka s Jeňourem nebo mapy s Jirkou. Přibližně o třičtvrtě na pět jsme vyrazili k tábořišti v nějakého bunkru, kde jsme si upekli špekáčky a zpívali si a pak šli spát do stanů. V noci byla etapa, kde bylo 18 papírů a my jsme měli odpovídat na otázky a podle toho dojít do cíle a potom zase spát.
Štěpán Juránek

Kamzíci (9b), Svišti (6b), Mamuti (3b),

4. den

Ráno jsme se probudili, sbalili stany, nasnídali se a šli po turistické značce do Slavonic.¨Kolem Muzea Čs. opevnění. Ve Slavonicíh šlo několik skautů na mši. Ostatní zatím hlídali věci. Potom jsme hráli hru v uličkách Slavonic. Byli jsme mafiáni. Po hře jsme si dali oběd - sekaná s bramborou kaší. Najedli jsme se, nasadili batohy a šli na nádraží. Tam jsme nasedli do vlaku a jeli do Telče, kde jsme přestoupili na autobus, který nás dovezl do Brna na Zvonařku.