Osmnáctý Vícedeňák

1.4.2011 - 3.4.2011

1. den | 2. den | 3. den |

1. den

Sraz byl na Ečerově v 15:30. Jeli jsme na nádraží a pak vlakem do Nového Města na Moravě. Chvíli jsme šli a došli jsme k naší chatě. Z venku vypadala celkem malá, ale až tak malá není. Akorát strop je moc nízko. Vybrali jsme si místo na spaní a kdo chtěl, mohl si vzít polívku. Měli jsme chvíli čas a poté jsme se převlékli jako mafiáni. Dostali jsme žetony a s nimi jsme hráli hry např. poker, dostihy a sázky... Na konci se zapsalo počet žetonů, ale někteří byli na nule. Donovi mšla dojít zásilka doutníků, ale nedošla. Ve městě tedy byla noční hra s doutníky. Ale místní si na nás stěžovali a proto ksme museli končit dřiv. Vrátili jsme se do chaty a šli spát.
Radek Jančík

2. den

Po dlouhém večerním až nočním programu jsme se ráno probudili v 8:00. Následovala rozcička, běhání a hygiena. pak jsme se sešli ke společné snídani. Když z talířů zmizeli poslední drobky vyhlásil Radim program, skládali jsme Tangram. Radim potom oznámil, že budem hrát Ufobal a Fotbal. Ufec jsme měli hrát nejdřív na brány a pak na mety. Když jsme skončili hráli jsme fotbal, ten nás později omrzel. Po pauze jsme se rozhodli, že budeme hrát schovku. Po 30 minutách jsme šli na oběd. K tomu nám Pavel uvařil instantní polévku a rizoto. Poté, co jsme všichni dojedli, jsme my Svišti museli umýt nádobí. Často jsme objevovali skrýše s jídlem, což nás velmi potěšilo. Potom jsme hráli hru spojenou s mafií. Don zvolil člověka a my jsme jej museli najít. Pak byla pauza a po ní hra s Bacilem nebo Radimem. S Bacilem se hrál Ufobal a s Radimem Trans America. Když jsme skončili, šlo se na dřeva na něco, jako táborák. Potom, co bylo vše hotovo, šlo se večeřet. Potom jsme měli volno, někdo hrál fotbal, někdo ufobal a jiný zpíval. Pak když se všichni v 20:00 sešli, dívali jsme se na film podraz. Po jeho konci v 22:00 nám Radim řekl, že budíček další den bude v 7:00 a tak jsme šli spát.
Ondra Havlíček

3. den

Budíček!!! Teda pro ty co šli do kostela, zbytek zůstal na chatě a měl za úkol vyplnit dotazník. Po návrtu křesťanů (katolíků) z kostela následovala snídaně. Po dokousání posledního kusu chleba jsme se, jako správní mafiáni, vydali do lesa. Usadili jsme se na jedné křižovatce poměrně daleko od chaty. Zde jsme měli krást "drogy" (fixy), které jsme nosili do svých doupat, umístěných dál v lese. Po rozkradení všech "drog" jsme z nouze kradli i "drogy", které už někdo odnesl do svého doupěte, to znamená, že jsme mezi sebou kradli navzájem. Po únavné vycházce lesem všem vyhládlo, takže byl ne-chutný oběd (ve významu, že byl bez chuti, ne že by někomu nechutnal). Úklid - to je ta věc, kterou nikdo nemusí, ale dělat se musí. "Ahoj, měj se chatko, bylo nám s tebou pěkně, ale už musíme jet." Cesta vlakem byla zábavná, vlasně tolik, že jsme se skoro nemohli napít (kravata). Těšíme se na další takovejhle vícedeňák.