Čtvrtý Vícedeňák - Heraltice

26.10.2005 - 29.10.2005

1.den | 2.den | 3.den | 4.den |

1.den - čtvrtek

Sraz byl na zastávce v 8:30.Jako první se dostavili Radim a Peťa B.Posléze se dostavil Komar, Pavel, Joza, Tomas K. a Kuba M..Kokino, Milan a Jena za vedouci.Dozvedeli jsme se, ze Rehty nejede, ale ve čtvrtek vecer prijede Colina.Ovsem nejvice nas sokovalo, ze nam bude varit Jena, ach jo asi umrem hlady.Protoze jsme měli byt 9:25 na nadrazi, tak jsme neprodlene vyrazili.Na Novych sadech jsme si zacali nahazovat batohy a na nadrazi jsme vystoupili z tramvaje.Od tramvaje jsme sli do nadrazni haly.V nadrazni hale cekali Bacil a Tomas H..Na tabuli s odjezdy jsme ale zjistili, ze pojedeme rychlíkem do Okrisek, a také, ze vlak mame cekat na 5. nástupišti 9.koleji.Kdyz jsme prisli na 5.nastupiste 9.kolej vlak tam jiz stal.Nastoupili jsme a protože ani jedno kupe nebylo volne museli jsme do normálního vosu.Cesta vlakem trvala asi hodinu a pul.Po vystupu z vlaku jsme ještě netusili jak strastiplna bude nase cesta.Kokino se zeptal na cestu a vyrazili.Sli jsme a sli, nad nami letaly atihacky a my se shybali pod rezkými batohy.Vytousena zastavka prisla asi v puli cesty.Hrali jsme na hradního pana, placanou, BU-KU-HU a BO-KO-HO.Potom co jsme vysli na cestu, zahledli jsme konecne faru.Ale ještě nebylo vyhrano, na faru nas cekal poradny kousek cesty.Na fare jsme se rozdelili na pokoj vlcat a skautu.Ve vlčatech byl radce Bacil, podradce Radim.Ve skautech byl radce Pavel as Ruprd, podradce Komar.Pote co jsme si ustlali postele byl obed z vlastnich zasob.Posleze bylo vohno z duvodu vabalovani.Potom Kokino nasnal, ze je cas jit hrat fotbal.Na konci vesnice bylo krasne hriste a tak jsme s chuti zacali hrat.Když jsme přišli na faru byli jsme všichni unaveni.Pak byl volny program.Povolnu byla večere.K večeři byla skvělá polévka.Po večeři jsme měli zamyšleni na kterem jsme se dozvěděli o nasem oddílu.Pak byl macháček.
P.S. Omlouvám se za pravopisné chyby.
Radim Přeložil Komár
P.P.S.S. Omlouvám se když něco nebude dávat smysl.Já to nepřečetl.

2.den - pátek

Vražda v noci
„Vstávejte“ křičel Kokino, když bylo něco po půl dvanácté. V tu ránu se všichni probudili a šli ven. Tam se nás Kokino ptal, jestli jsme něco neslyšeli, ale nikdo nic neslyšel, protože jsme spali. A tak jsme utíkali ven, protože prý byl někdo v domě. Venku jsme hledali, ale nic a nikoho jsme nenašli. A tak jsme šli zpátky a v tu chvíli Kokino uviděl mrtvolu a tak nás zavolal a taky doktora. Když přišel, tak místo uzavřel a tak už tam nebylo nic zajímavého. Proto jsme šli zpátky dovnitř a potom šli zpát.Ruprd
Budíček byl jako obvykle v 7:30. Po něm následovala ranní rozcvička, hygiena a snídaně. Pak jsme měli chvilku volna, ale potom nás Kokino zavolal do kuchyně. Tam byly v miskách kaštany a z nich jsme měli udělat např. zvíře, jezdce na koni a jiné výrobky. Jako nejlepší výrobek bylo Jožovo letadlo a Komárův jezdec na koni. Pak přišel do fary policajt, který nám dal za úkol najít na zahradě stopy vraha. Po odpoledním klidu jsme šli na hřiště hrát fotbal. Když jsme došli na faru, zahráli jsme si "zip-zap". Zip bylo vlevo, zap vpravo. Kdo to udělal špatně, musel předvádět zvíře. Potom byla hra "Prase, kvíkni". Někdo si na někoho sedl a měl uhádnout, kdo to je. Pak "Mrkanou".Někdo byl vrah a měl na někoho zřetelně mrknout, ten byl mrtvej. Potom byl krabí fotbal. Mezitím Kokino chystal oheň na špekáčky. Když to bylo hotovo, tak sme si je začali opékat. Když jsme šli do fary, bacilovi spadla do baterka do záchoda. Ve faře jsme si zahráli "Městečko Palermo" a aspoň 5x upíry. Po nich následovala večerní hygiena. Když jsme pomalu usínali, Kokino zavolal, že přijel Collina. Ptom jsme šli spát.Vojta

3.den - sobota

V tento den jsme se vzbudili v 8:00. Po budíčku jsme se převlékli a pádili na rozcvičku. Tentokrát jsme běželi nahoru na pole, po poli oběhli celou vesnici, rozcvičku jsme si dali na takovém náměstíčku před kostelem. Až jsme se vrátili, tak jsme měli hygienu. Po hygieně byla snídaně, k ní byl chleba se sýrem. Po snídani byla hra. Hra se hrála tak, že jsme večer dostali papírek se zašifrovanou polohou a časem, na papírku bylo napsáno "křížek okríšek pátek 9:30", což znamenalo "křížek po cestě do Okríšek pátek 9:30". Na křížku bylo napsáno, že máme jít k hasičskému muzeu. U něho jsme nalezli papírek, že máme jít k domu vedle Ježíše, který má číslo 14. tam bydlel pan kostelník. Tak jsme na něj s váháním zazvonili. Když jsme vešli dovnitř, tak jsme uviděli hodně zvířat. Pan kostelník nám je samozřejmě všechny ukázal. Pak nám řekl, že se vraj občas vydává do hospody. Tam jsme však ale nešli, protože se otvírá až v 5 hodin. Tak jsme se teda vrátili. Potom nám dal Collina 20,-Kč, abychom pod záminkou nákupu vajíček zkusili najít vraha. Pak následoval hra "Latrína". Hra se hrála tak, že jsme měli pronést kartičku do kotlíku a u toho nás honili průjmy a zácpa. Po hře byl vydatný oběd ve formě špaget. Po obědě byl dlouhý polední klid. V poledním jsme si hráli s madracemi. Potom jsme se nachystali a vyrazili na výlet. Náš cíl byla studánka, ke které jsme stejně nedošli. Po cestě jsme se zastavili a zahráli si novou hru. Hra byla taková, že jsme se rozdělili na dvě skupiny a hledali jsme papírky s údajem o hasičích v Heraldicích. Hru vyhrála vlčata. Pak jsme šli dál. Po cestě jsme si zahráli pašeráky. Až jsme dohráli. Tak jsme šli zpět. Jak jsme dorazili, byla na řadě suprová večeře, kterou představovaly bramboráky. Až jsme dojedli, tak jsme se šli převléct a pak byla STEZKA ODVAHY. Při ní jsme šli po zahradě nahoru. Pak po poli, potom jsme šli na silnici a po ní nahoru ke hřbitovu. A u hřbitova jsme si vzali žlutý kus zprávy a pak jsme šli zpátky do fary. Pak už jen následovala hygiena a spaní.
Joža

4.den - neděle

Budíček byl v 8:00. Po budíčku byla rozcvička a ranní hygiena. Na snídani, která následovala hned po hygieně, byly rohlíky s džemem a nutelou. Pak přišel doktor a řekl nám, že vrah má useknutý palec a né ukazováček. Ve zprávě, kterou jsme našli minulý den v noci na stezce odvahy, bylo napsáno, že vrah bydlí v domě číslo 49 a tak jsme se tam vypravili. Naším úkolem bylo se ho na něco zeptat a nějak zjistit, že je to on. Prvně šli SKAUTI a pak VLČATA. Vlčata (tedy my) se ho zeptali na to, kde je hasičské muzeum, i když to věděli. Přitom, jak nám vysvětloval cestu, tak jsem si všimli, jak kulhá a nemá palec na pravé ruce. Když nám vysvětlil cestu, tak jsme se odebrali na faru. Asi za 5 minut přišel policista a oznámil nám, že vraha zatkli. Pak byla svačina – jablko. Po svačině jsme šli hrát na hřiště fotbal, kanistr a buldoky. Buldoci se hrají tak, že někdo honí ty ostatní a toho koho chce chytit, tak musí zvednout nad zem a říct: "Raz, dva, tři, buldok! ". Tím se z chyceného stává buldok a honí s ním. U kanistru se zranil jako obvykle Tomáš. Naštěstí to nebylo nic vážného. Na oběd byla francouzská polévka a guláš. Po obědě jsme uklízeli faru a balili se. Až jsme byli sbalení a vše jsme uklidili, tak jsme vyrazili do Okríšek. V Okříškách jsme chvíli čekali na vlak, ale za chvíli jsme už nastupovali. Nastoupili jsme do posledního vagónu. Svačina byla perník a Be-Be polomáčené (od tajného dárce). V Tetčicích jsme z vlaku vystoupili a nasedli do autobusů a jeli jednu zastávku do Střelic. Ve Střelicích jsme zase nasedli na vlak a jeli aý do Brna. V Brně jsme se rozešli a jeli domů.